احمدی‌نژاد اعتقادی به امام (ره)، رهبری و نظام اسلامی ندارد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در منشوری که اخیراً از سمت احمدی نژاد منتشر شده، هیچ اشاره‌ای به مرجعیت و ولایت فقیه نشده است که این موضوع نشان می‌دهد وی اعتقادی به امام (ره) و مقام معظم رهبری و نظام اسلامی ندارد.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد اظهار کرد: احمدی نژاد با وجود اینکه اصل حکومت دینی را من درآوردی نامیده، اما در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام خواهد کرد و از طرف شورای نگهبان رد صلاحیت می‌شود و در این صورت تلاش می‌کند برای کشور مشکل‌آفرینی کند. وی با علم به این موضوع سعی می‌کند حضور خود را به نظام جمهوری اسلامی تحمیل کند و زمانی که رد صلاحیت شود اصل انتخابات را زیر سوال می‌برد و به هر نحو ممکن مردم را به عدم شرکت در انتخابات ترغیب می‌کند.
وی افزود: به نظر می‌رسد احمدی نژاد نزدیکان خود را به ثبت نام در انتخابات فرا بخواند؛ در صورتی هرکسی با مواضع انحرافی وی اشتراک نظر داشته باشد، صلاحیتش توسط شورای نگهبان رد خواهد شد. احمدی نژاد به دنبال دیده شدن و جذب طرفدار است و به همین دلیل برخی مواضع را که مورد توجه قشری از جوانان باشد مطرح می‌کند؛ همانگونه که سالگرد تولد مایکل جکسون، خواننده متهم به تعرض به پسران خردسال را تبریک گفت و یا در روزهای اخیر متنی را خطاب به آنجلینا جولی، هنرپیشه آمریکایی با محوریت مبارزه مشترک با ظلم و استبداد در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.
این فعالی سیاسی اصولگرا تاکید کرد: مصاحبه احمدی نژاد با بخش فارسی رادیو فردا، رسانه وابسته به آمریکا در حالی صورت گرفت که هرگونه ارتباط مسئولان با رسانه‌های فارسی زبان غربی ممنوع است. در دولت نهم و دهم نیز وی اعلام کرد کسی حق ندارد برای مخاطب قرار دادن مردم ایران با رسانه‌های بیگانه فارسی زبان مصاحبه کند. در منشوری که اخیراً از سمت احمدی نژاد منتشر شده، هیچ اشاره‌ای به مرجعیت و ولایت فقیه نشده است که این موضوع نشان می‌دهد وی اعتقادی به امام (ره) و مقام معظم رهبری و نظام اسلامی ندارد.
قدیری ابیانه تاکید کرد: رفتارهای امروز احمدی نژاد ناشی از شیرینی جایگاه قدرت است و سعی دارد به هر قیمتی به آن بازگردد. وی همیشه به این موضوع معترض بود که چرا دو قوه مهم کشور باید به دو برادر اختصاص یابد؛ زیرا قصد داشت پست ریاست جمهوری و معاون اولی بین وی و پدر عروسش، رحیم مشایی دست به دست شود.
وی با بیان اینکه احمدی نژاد به دنبال مسئله سازی برای نظام است، گفت: وی سعی دارد با بهره‌برداری از عملکرد ضعیف دولت روحانی و وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، خود را منجی مردم معرفی کند و به همین دلیل ممکن است بخشی از جامعه فکر کنند که بازگشت احمدی نژاد تنها راه نجات کشور است؛ زیرا برخی از اقدامات اقتصادی وی در دولت نهم، مانند پرداخت یارانه نقدی و ساخت مسکن مهر که اثرات خوبی داشت، باعث محبوبیتش شده بود.
این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: احمدی نژاد با وعده‌های بی پایه اقتصادی و یارانه یک میلیون تومانی در سفرهای استانی، به دنبال تحمیل خود به نظام جمهوری اسلامی است، اما حضور وی و یارانش در انتخابات ۱۴۰۰ با مخالفت جدی شورای نگهبان روبه‌رو می‌شود.
قدیری ابیانه‌ با بیان اینکه افکار احمدی نژاد مطلوب نظام و مردم نیست، گفت: وی گاهاً افکار منحرف خود را در قالب دفاع از عدالت و محرومان مطرح می‌کند، در حالی که دولت برای تأمین کمک‌های معیشتی و یارانه یک میلیون تومانی، قیمت سوخت، برق، گاز، آب و سایر خدمات دولتی را چند برابر کند. در طی ماه‌های گذشته هر زمانی که از وی پرسیده شده اعتبار این طرح از چه منبعی قرار است تأمین شود، جواب معینی نداده است.
وی خاطرنشان کرد: احمدی نژاد حتی برای ظهور امام زمان (عج) زمان معین کرده و خود و یارانش را به صورت غیر مستقیم مرتبط با ایشان معرفی می‌کند تا با احساسات و اعتقادات مردم بازی کند. این انحراف احمدی نژاد اگر زمینه گسترش پیدا کند بسیار خطرناک خواهد بود؛ زیرا این عمل نوعی فرقه‌سازی است. من نه خدمات وی را نادیده می‌گیرم و نه می‌توانم بر انحرافاتش چشم بپوشم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار