گردهمایی بزرگ دندانپزشکان کشور در نقش جهان

دبیر اجرایی دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان گفت: این کنگره با هدف به روز کردن اطلاعات، دانش علمی و تامین حدودا 20 امتیاز لازم برای تمدید پروانه مطب دندانپزشکان زیر نظر انجمن دندانپزشکان ایران در اصفهان درحال برگزاری است.

هادی سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا-منطقه اصفهان اظهار کرد: امروزه حرفه ای شدن، شاخص ترین استاندارد توسعه دندانپزشکی در دنیا است. به همین منظور این کنگره با سخنرانی اساتید برتر کشوری و بین المللی در 4روز از 29 مرداد تا یکم شهریور ماه در اصفهان حال برگزاری است و شامل یک پرکنگره و سه کنگره است.
وی با اشاره به شرایط لازم برای تمدید پروانه مطب دندانپزشکان، تصریح کرد: هر یک از همکاران برای تمدید پروانه مطب باید 25 امتیاز سالانه و در 5سال، 125 امتیاز کسب کنند که دندانپزشکان حاضر در این کنگره امتیاز 19.75 را کسب می کنند.
سلیمی، گسترش این کنگره، همکاری با سایر کشورها و همچنین برگزاری این کنگره در سطح بین المللی را اهداف آینده کنگره اعلام کرد و افزود: در حاشیه این کنگره نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی برگزار می‌شود که بازدید آن برای جامعه پزشکی آزاد است.
دبیر اجرایی دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان خاطر نشان کرد: با بهبود شرایط اقتصادی کشور و تسهیل حضور اساتید بین المللی، بدون شک بازده این نشست ها نیز روند صعودی خواهد داشت.
سلیمی با ابراز امیدواری برای توسعه اینچنین کنگره ها افزود: در این کنگره دندانپزشکی در حد توان تلاش کرده ایم تا فضا و شرایط مناسب برای برنامه های علمی و اجرایی به گونه ای طراحی شود که بحث های علمی ضروری مورد نیاز جهت پیشبرد و رفع چالش های این حوزه فراهم شود.
وی در ارتباط با محورهای دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان گفت: دندانپزشکی دیجیتال، راهکارهای جدید در مدیریت مطب و برندینگ، نقش لیزر در درمان‌های روزمره دندانپزشکی، راهکارها و روش‌های جدید در بارگذاری فوری ایمپلنت، اکلوژن؛ کلید درمان‌های موفق، راهکارها و روش‌های جدید در مواد دندان دندانی از محورهای این کنگره است.
دبیر اجرایی دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان با اشاره به اینکه ۱۸ تا ۲۰ کارگاه مرتبط با دندانپزشکی در این کنگره برگزار می‌شود و موارد مختلف همچون جراحی زنده در قالب این کارگاه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد، گفت: مهمان‌های خارجی نیز در این کنگره حضور دارند که دکتر نگین یک کلام از سوئد و دکتر اسپوزیتو از ایتالیا از جمله این مهمانان هستند.
به گزارش ایسنا، دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان، زیرنظر انجمن دندانپزشکان ایران با رویکرد آگاهی از تازه ترین تحقیقات در حوزه های مختلف دندانپزشکی در قالب سخنرانی، پانل، کارگاه و پوستر و جهت گیری آتی پژوهش های این حوزه با ظرفیت حدود 1000 نفر و در مدت 4 روز در اصفهان در حال برگزاری است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار