با این خوردنی‌ها دیرتر پیر شوید!

با این خوردنی‌ها دیرتر پیر شوید!

با این خوردنی‌ها دیرتر پیر شوید!
6 آبان 1399, 14:45 / کد خبر:742020
در گزارش زیر دوازده غذا را به شما معرفی خواهیم کرد که با خوردن آن‌ها ارگان‌های مختلف شما از جمله پوستتان به راحتی پیر نخواهد شد.
هنگامی که شما رژیم غذایی خود را با انواع ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان‌ها و به طور کلی مواد مغذی مختلف پر می‌کنید بدن و مغز شما نیز از شما قدردانی کرده و به این سادگی‌ها پیر نخواهند شد.
پوست یکی از اولین جا‌هایی می‌باشد که با بالا رفتن سن پیری خود را نشان می‌دهد. با خوردن غذا‌های مناسب و ضروری حتی پوست شما نیز به این سادگی پیر نخواهد شد و نیازی به انواع و اقسام کرم‌ها و لوسیون‌ها پیدا نخواهید کرد.
هرچه شما بتوانید بالا رفتن سن و ناتوانی‌های مربوط به آن را به تعویق بیاندازید می‌توانید مرگ را به تعویق انداخته و ده‌ها سال زندگی سالم و زیبا را تجربه کنید.
در ادامه دوازده غذا را به شما معرفی خواهیم کرد که با خوردن آن‌ها ارگان‌های مختلف شما از جمله پوستتان به راحتی پیر نخواهد شد و جوان خواهد ماند.
۱. سبزی شاهی: کلسیم، پتاسیم، منگنز، فسفر و انواع ویتامین‌ها
۲. فلفل دلمه‌ای قرمز: انواع آنتی اکسیدان‌ها به خصوص کارتنوئید و ویتامین سی
۳. پاپایا: کلسیم، پتاسیم، منیزیم، فسفر، انواع مختلف ویتامین B و دیگر ویتامین‌ها
۴. بلوبری: سرشار از ویتامین‌های A و C و یک آنتی اکسیدان ضد پیری به نام آنتوسیانین
۵. بروکلی: ویتامین C و K، فیبر، آنتی اکسیدان ها، کلسیم، فولات و لوتئین
۶. اسفناج: انواع ویتامین ها، منیزیم، لوتئین و آهن
۷. آجیل: ویتامین E، اسید‌های چرب امگا ۳،
۸. آووکادو: ویتامین‌های مختلف، انواع ویتامین‌های مختلف، پتاسیم
۹. سیب زمینی شیرین: آنتی اکسیدانی به نام بتاکاروتن، ویتامین‌های C و E
۱۰. دانه‌های انار: انواع آنتی اکسیدان ها، ویتامین C و پونیکالاژین
ارسال دیدگاه

نظر خود را با سایر مخاطبان ما به اشتراک بگذارید

عکس خوانده نمی‌شود
روزنامه اصفهان امروز پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹، شماره 3945 ؛ 06 آذر 1399
روزنامه اصفهان امروز پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹
  • آخرین ها
  • پربحث ترین
  • پرمخاطب ترین