امکان پخش زنده ویدئو در اینستاگرام تا چهار ساعت فراهم شد

مسئولان اینستاگرام اعلام کردند کاربران از امروز می‌ توانند به جای یک ساعت، تا چهار ساعت ویدئوی زنده پخش کنند.

امکان پخش زنده ویدئو در اینستاگرام تا چهار ساعت فراهم شد

اینستاگرام در حال بهبود بخش‌هایی از برنامه خود است که بیشترین میزان استفاده توسط کاربران را به خود اختصاص می‌دهند. به دنبال شیوع ویروس کرونا برخی ویژگی‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از پیش مورد استقبال افراد در این برنامه قرار گرفت.
از آن‌ جایی که این بیماری اجازه برگزاری مراسم، رویدادها و گردهمایی‌های مختلف را به انسان‌ها نمی‌دهد، بسیاری از کاربران طی مدت زمان اخیر به قابلیت پخش ویدئوی زنده در اینستاگرام روی آورده‌اند. امروز شرکت اینستاگرام اعلام داشت که آن‌ها قصد دارند مدت زمان مجاز برای پخش ویدئوی زنده را از یک ساعت به چهار ساعت افزایش دهند.
طبق گفته مسئولان شبکه اجتماعی اینستاگرام این ویژگی برای تمامی کاربران در دنیا قابل استفاده خواهد بود. مسئولان این برنامه اظهار داشته‌اند که علت افزایش زمان ویدئوهای زنده آن‌ است که معلمان، استادان ورزش‌های متفاوت، هنرمندان و دیگر کاربرانی که نیاز به آموزش مباحث خاص دارند بتوانند بدون هیچ‌گونه مشکلی کلاس‌های خود را در بستر اینستاگرام برگزار کنند.
رشد ۷۰ درصدی استفاده از Instagram Live

رشد ۷۰ درصدی استفاده از Instagram Live

بعد از اعمال قانون قرنطینه در سراسر دنیا، قابلیت پخش زنده ویدئو در اینستاگرام به بستری برای برگزاری مراسم آنلاین توسط کاربران تبدیل شد و میزان استفاده از آن به حد زیادی افزایش پیدا کرد. طبق گزارش‌های منتشر شده توسط مسئولان نرم افزار اینستاگرام، میزان استفاده از پخش زنده این برنامه ۷۰ درصد نسبت به دوران پیش از کرونا افزایش داشته است.
تا پیش از بروزرسانی جدید اینستاگرام، بسیاری از کاربران ناچار بودند رویداد‌‌های خود را به چند بخش یک ساعته تقسیم کنند چرا که این برنامه اجازه استفاده بیش از یک ساعت را به آن‌ها نمی‌داد. با این که ویژگی مذکور امروز برای تمامی کاربران جهان فعال می‌شود اما شرکت اینستاگرام اظهار داشته افراد برای استفاده از این قابلیت باید سابقه خوبی در برنامه داشته باشند.
این یعنی کاربرانی که در دوران فعالیت خود مورد شکایت دیگر افراد قرار گرفته‌اند و قوانین اینستاگرام را نقض کرده‌اند نمی‌توانند تا چهار ساعت در بخش ویدئوی زنده فعالیت داشته باشند. گفتنی است؛ اینستاگرام قرار شده تا قابلیت استریم ویدئو را نیز به برنامه خود اضافه کند. این بروزرسانی به زودی به این شبکه اجتماعی راه پیدا خواهد کرد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار