رویاپردازی نمی کنیم،هر بازی برای ما یک فینال است

مربی ذوب آهن درباره هدف گذاری این تیم برای لیگ برترگفت: رویاپردازی کار درستی نیست و ما نمی توانیم رویایی حرف برنیم اما هر بازی برای ما یک فینال است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خرمگاه که به دلیل محرومیت منصوریان در نشست خبری پیش از مصاف این تیم با سایپا حاضر شده بود با اشاره به آغاز لیگ نوزدهم اظهار داشت: همیشه اولین بازی جزء سخت ترین بازی ها است؛ ما شناخت خوبی از سایپا داریم و می دانیم سایپا تیم جوانی است و با کادر جوان و بازیکنان جوانی که دارد می تواند برای هر تیمی دردسر ساز و خطرناک باشد و ما این موضوع را به بچه ها گوشزد کردیم.

وی پیرامون شکست اخیر ذوب آهن در برابر الاتحاد توضیح داد: ما تجربه بازی آسیایی در برابر الاتحاد را با تلخی فراموش کردیم و درسی که گرفتیم این بود که باید بدانیم نسبت به هر بازی باید متفاوت ظاهر شویم و اگر خوب فکر کنیم می توانیم موفق شویم. مطمئنا بچه ها هم به این نتیجه رسیده اند.ما در آن بازی تمرکز لازم را نداشتیم ولی امیدواریم در راه جدید که در پیش داریم محکم قدم برداریم.ما به بازیکنان این نکته را گوشزد کرده ایم که متاسفانه ذوب آهن چند سال است که در نیم فصل نخست خوب نتیجه نمی گیرد و تلاش می کنیم امسال نیم فصل نخست را خوب آغاز کنیم تا در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم.

مربی ذوب آهن درباره استفاده از بازیکنان بدون آمادگی در بازی در برابر الاتحاد افزود: متاسفانه مجبور بودیم از بازیکنان سرباز و یکی دو بازیکن که آماده نبودند استفاده کنیم چون به تجربه آنها نیاز داشتیم.

وی درباره در اختیار گرفتن بازیکنان سرباز ذوب آهن توضیح داد: ما همه تلاش خود را کردیم ولی شرایط باعث شد نتوانیم زودتر آن ها را در اختیار بگیریم و متاسفانه برای بازی فردا هم این ۳ بازیکن خود را در اختیار نداریم و مطمئنا این به ضرر ما خواهد بود. ۳ بازیکن سرباز ما اجازه تمرین را دارند اما اجازه بازی در مسابقه فردا را ندارند و امیدواریم از هفته دوم آن ها را نیز در ترکیب ببینیم.

خرمگاه درباره شرایط خلعتبری و محمد باقر صادقی افزود: صادقی چند سال دروازه بان ذخیره ما بود و فرصت بازی به او نمی رسید. در بازی مقابل الاتحاد نیز در نیمه نخست بسیار خوب عمل کرد ولی روز خوبی نداشت. در کل مطمئنا یکی از بهترین دروازه بان های لیگ تبدیل خواهد شد. خلعتبری هم تمرینات خود را آغاز کرده ولی هنوز به آمادگی کامل نرسیده و به گفته مربی بدنساز ما تا یک ماه آینده امکان بازی برای او وجود ندارد اما امیدواریم از یک ماه نیم تا دو ماه آینده او را نیز که در ترکیب ببینیم چرا که به تجربه او نیاز داریم می تواند از لحاظ فنی و روحی و روانی به ما کمک کند.

وی درباره هدف گزاری ذوب آهن برای لیگ نوزدهم افزود: هر هفته برای ما فینال است و رویا پردازی کار درستی نیست در مجموع ما بازی به بازی پیش می رویم و تلاش می کنیم تا در پایان به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار