پایان شبهات با برگزاری انتخابی کشتی/ مدعیان دیگر انتقاد نمی‌کنند

مدعی وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد از حضور در لیست مدعیان رقابتهای انتخابی استقبال کرد و آن را رعایت عدالت بین تمامی مدعیان تیم ملی خواند.

امیر طاهری یکی از سنگین وزن‌های جوان و باانگیزه کشتی آزاد محسوب می‌شود که باید بزودی در رقابت‌های انتخابی برای کسب دوبنده تیم ملی در کنار چهار مدعی دیگر به میدان برود.
این آزادکار جوان و میدان دیده در آستانه حضور در یکی از مهمترین اتفاقات سال جاری یعنی رقابت‌های انتخابی تیم ملی به خبرنگار مهر گفت: برگزاری انتخابی یکی از بهترین تصمیمات متولیان فدراسیون کشتی و کادر فنی بود که فرصت را برای تمام مدعیان برای عرض اندام و رسیدن به حقشان میسر می‌کند. خوشبختانه من هم توانستم با قرار گرفتن در جمع مدعیان برای رسیدن به هدفم بجنگم و تا جایی که در توان دارم تلاش کنم.
وی تصریح کرد: کادر فنی با برگزاری رقابت‌های انتخابی باعث خواهد شد تا هیچ حرف و حدیث و شائبه‌ای در خصوص انتخاب نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی ایجاد نشود. در واقع بستر رقابت بین تمامی مدعیان مهیا شده تا مدعیان در صورت برتری و لیاقت به دوبنده تیم ملی دست یابند. در نتیجه هر کس از همه بهتر بود و توانست رقبای خود را مغلوب کند بدون هیچ حرف و حدیثی به تیم ملی راه خواهد یافت.
دارنده مدال برنز قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان ادامه داد: آمادگی نسبتاً خوبی دارم، چراکه قبل و بعد از رقابت‌های لیگ همچنان به تمرین مشغول بودم و سعی کردم از سطح آمادگی معمول و مورد نظر دور نشوم. به همین دلیل با توجه به توان و تجربه دیگر رقبای سنگین وزن کشتی آزاد، امید زیادی به موفقیت دارم و امیدوارم بتوانم در نهایت به هدفم برسم.
طاهری در پایان گفت: هر چند در خصوص رقابت‌های انتخابی در سنگین وزن کمی دیر تصمیم گیری و اطلاع رسانی شد، اما باز هم توانستم تا حدی خودم را آماده کنم تا در این مسابقات به میدان بروم. در نهایت باید برگزاری انتخابی را به فال نیک گرفت، چرا که بعد از این مسابقات جایی برای انتقاد و نارضایتی مدعیان باقی نمی‌ماند و در واقع عملکرد مدعیان و نتایج کشتی‌ها گواه همه چیز است.
به گزارش خبرنگار مهر، اسامی مدعیان و شرایط برگزاری رقابت‌های انتخابی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد که روز ۱۵ آبان ماه برگزار می‌شود به شرح زیر است:
۱- پرویز هادی نفر اول جام تختی (سال ۹۸) نفر اول مسابقات انتخابی، جهت اعزام به مسابقات جهانی (به دلیل آسیب دیدگی اعزام نشد)
۲- یداله محبی نفر سوم جام تختی (سال ۹۸) عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و کسب عنوان پنجمی و سهمیه المپیک
۳- امیرحسین زارع نفر اول مسابقات قهرمانی امیدهای جهان (۲۰۱۹) نفر اول جام ساساری (رنکینگ دار)
۴- امین طاهری نفر دوم جام تختی (سال ۹۸)
۵- عباس فروتن نفر سوم جام تختی (سال ۹۸) نفر اول مسابقات قهرمانی جوانان جهان (۲۰۱۹)
در این وزن ابتدا امین طاهری با عباس فروتن مسابقه داده و نفر برنده به جمع پرویز هادی، یداله محبی و امیرحسین زارع اضافه می‌شوند و به صورت دوره‌ای و دو حذفی با هم مبارزه می‌کنند.
رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۰ میلادی طی روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار