حاتمی: حضور نداشتنم در لیگ دلیل خاصی ندارد

سرمربی سابق تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

مهران حاتمی سرمربی سابق تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان ، در خصوص وضعیت خود و برگزاری متمرکز لیگ بسکتبال اظهار داشت: امسال در لیگ برتر بسکتبال حضور ندارم و امیدوارم لیگ بسیار خوبی را شاهد باشیم.
او ادامه داد: نبودن من در لیگ امسال دلیل خاصی ندارد، از ۲ باشگاه پیشنهاد داشتم، اما بعد از بررسی پیشنهاد‌اتم تصمیم گرفتم امسال در لیگ حضور نداشته باشم. چرا که شرایط تیم‌ها مناسب همکاری نبود.
سرمربی سابق تیم بسکتبال ذوب آهن در خصوص نبودن تیم بسکتبال پتروشیمی در لیگ بیان کرد: هر ورزشی یک ویترینی دارد و ویترین لیگ بسکتبال ایران هم تیم پتروشیمی بندر امام بود که با تصمیم‌های غلط این ویترین بسیار ارزشمند که سال‌ها برای آن تلاش و زحمت کشیده شده بود را بر هم زدند. تصمیم مسئولان باشگاه پتروشیمی ضربه بزرگی به بسکتبال بود که جبران آن امکان پذیر نخواهد بود. پتروشیمی بعد از ۲۰ سال قهرمانی آسیا را از چنگ سایر کشور ها بیرون کشید و از آن ایران کرد.
او افزود: جایگاه بسکتبال ایران در باشگاه‌های آسیا تازه داشت وجهه می گرفت که با یک تصمیم نادرست و غلط آن را نابود کردند. هر وقت حرف از تیم‌های باشگاهی می‌شد اول از همه سراغ پتروشیمی را می‌گرفتند. در واقع پتروشیمی به عنوان هویت لیگ بسکتبال ایران شناخته می‌شد.
مهران حاتمی خاطرنشان کرد: با این حال امیدوارم باشگاه‌ها بیش از پیش در خصوص سرنوشت تیم‌ها تصمیم بگیرند چرا که زحمات چند ساله برای یک تیم با یک اشتباه از بین می‌رود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار