گولسیانی: امیدوارم به بازی مقابل تراکتور برسم

مدافع گرجستانی سپاهان بار دیگر درگیر مصدومیت شد و در شروع لیگ همراه تیمش نخواهد بود.

یکی از مهره‌های کلیدی سپاهان در فصل گذشته گئورگی گولسیانی، مدافع میانی گرجستانی این تیم بود که خیلی‌ها مصدومیت طولانی مدت او در اواخر فصل را از عوامل اصلی افت نتایج این تیم می‌دانستند و حالا در آستانه شروع مجدد لیگ برتر این بازیکن که آماده بازگشت به میادین و حضور پر قدرت در ترکیب تیم بود بار دیگر شاهد مصدومیت او هستیم و ظاهراً بدشانسی قرار نیست دست از سرش بر دارد.
گولسیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: بله متاسفانه در جریان بازی با تراکتور بود که روی یک صحنه و هنگام دویدن با مهاجم حریف از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدم و احساس درد کردم و از بازی خارج شدم و پس از آن در بازی مقابل آلومینیوم هم به دلیل مصدومیت حضور نداشتم و حالا هم کارهای درمانی خودم را انجام می‌دهم تا هرچه زودتر به مسابقات برسم.
وی در مورد اینکه انگیزه زیادی برای بازگشت به مسابقات لیگ برتر داشت ولی بدشناسی بار دیگر گریبانش را گرفت هم توضیح داد: خیلی به این مسائل فکر نمی‌کنم و فقط تمرکزم روی این است که کارهای درمانی را انجام دهم و به سرعت خودم را آماده بازی کنم و فکر کردن به گذشته کار جالبی نیست.
مدافع سپاهان در مورد نگرانی هواداران این تیم بابت مصدومیتش هم گفت: اصلا جای نگرانی نیست و سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان خوب و با کیفیت زیادی دارد و اینطور نیست که از نبود یک بازیکن ضربه بخورد و من شک ندارم تیم بدون مشکل وارد مسابقات خواهد شد و امیدوارم نتایج خوبی کسب شود.
گولسیانی در مورد وضعیت مصدومیتش و زمان بازگشت به میادین هم توضیح داد: هنوز به طور دقیق و قطعی نمی‌شود گفت ولی چیزی که می‌دانم این است که بازی هفته اول مقابل گل گهر و بازی هفته دوم مقابل آلومینیوم را از دست داده‌ام ولی اگر طبق برنامه ریزی جلو برویم می‌توانم در دیدار هفته سوم مقابل تراکتور بازی کنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار