کریمی: فکرش را نمی‌کردم به این زودی بتوانم کشتی بگیرم

دارنده یک مدال نقره و دو برنز کشتی آزاد جهان گفت: ما اصلا فکر نمی‌کردیم که من به جهانی برسم اما بازگشت به تشک و انجام تمرینات کشتی این امید را ایجاد کرد که شاید بتوانم کشتی بگیرم.

علیرضا کریمی در مورد تمرینات امیدوار کننده‌اش در اردوی اول تیم ملی کشتی، 6 ماه بعد از جراحی رباط اظهار داشت: ظاهرا که زانویم خیلی خوب بود و توانستم تمرین کشتی خوبی را پشت سر بگذارم. خودم اصلا فکرش را نمی‌کردم که بتوانیم به این زودی تمرین کشتی خوبی داشته باشم، اما در این مدت تمرینات آمادگی جسمانی، هوازی و بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشته بودم، با این حال باتوجه به اینکه مدت‌ها بود تمرین کشتی نداشتم، کسی فکرش را نمی‌کرد در شروع اینطور باشم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا با این وضعیت می‌تواند در انتخابی روز 15 آبان روی تشک برود، گفت: باید پایم را دکتر کیهانی ببیند، با کادرفنی تیم ملی صحبت کردم، اگر دکتر کیهانی مجوز بدهد در انتخابی کشتی خواهم گرفت. این احتمال وجود دارد که با توجه به وضعیتم بعد از تمرین کشتی، اجازه مبارزه را بگیرم.
نایب قهرمان سال 2019 جهان در مورد اینکه بعد از 6 ماه دوری، چند دور کشتی گرفتن به زانوی جراحی شده‌اش فشار وارد نمی‌کند؟، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم. در تمرین سه تا کشتی 6 دقیقه‌ای گرفتم و مشکلی هم نداشتم. یعنی آمادگی این تعداد مبارزه را داشتم.
علیرضا کریمی در خصوص اینکه اگر پزشک مجوز حضور در انتخابی تیم ملی را بدهد، باید برای رسیدن به دوبنده وزن 92 کیلوگرم با کامران قاسمپور کشتی بگیرد، گفت: ما اصلا فکر نمی‌کردیم که من به جهانی برسم اما بازگشت به تشک و انجام تمرینات کشتی این امید را ایجاد کرد که شاید بتوانم کشتی بگیرم. اگر پزشک اجازه دهد با هر حریفی که باشد، کشتی خواهم گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار