فروشندگان به نحوه قیمت‌گذاری زولبیا و بامیه انتقاد دارند

به گفته فروشندگان زولبیا و بامیه توافق با مسؤولان دولتی، عرضه هر کیلو زولبیا و بامیه 11 هزار تومان و به همراه جعبه بوده اما این قیمت از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، هر کیلو خالص (بدون جعبه) 11 هزار تومان ابلاغ شده است.

فروشندگان به نحوه قیمت‌گذاری زولبیا و بامیه انتقاد دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بازار مایحتاج ماه مبارک رمضان همچنان داغ است و مردم روزه‌دار این روزها با حضور در بازارها، باعث افزایش جنب‌وجوش در بازار شده‌اند.

بااین‌حال برخی ناهماهنگی‌ها همچنان برای مردم آزاردهنده است و البته این بار اتفاقات رخ‌داده در بازار زولبیا و بامیه منجر به سردرگمی فروشندگان و خریداران شده است.

اصفهان یکی از معدود استان‌هایی بود که قیمت زولبیا و بامیه در آن با همکاری اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و نهادهای مربوطه تغییری نکرد و در 11 هزار تومان باقی ماند.

اما دراین‌بین هنوز اختلاف‌نظرهایی بین فروشندگان زولبیا و بامیه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان وجود دارد.

حسن شریفی در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: توافق اتحادیه گز و شیرینی با مسؤولان دولتی، عرضه هر کیلو زولبیا و بامیه 11 هزار تومان و به همراه جعبه بوده اما این قیمت از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، هر کیلو خالص (بدون جعبه) 11 هزار تومان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: برای ماه مبارک رمضان امسال، این قیمت برای تهران، 12 هزار تومان خالص است و با توجه به اینکه قیمت تمام‌شده محصولات در کلان‌شهرها و خصوصاً اصفهان و تهران، تفاوتی ندارد؛ اعلام قیمت خالص زولبیا و بامیه برای اصفهان نیز باید همانند تهران صورت می‌گرفت.

رئیس اتحادیه گز و شیرینی استان اصفهان تأکید کرد: برخی واحدهای صنفی هنوز تکلیف خود را در محاسبه قیمت نمی‌دانند اما اتحادیه از آن‌ها خواسته است حق را به مردم داده و نهایت همکاری را با مردم صورت دهند؛ چراکه این ناهماهنگی ربطی به مردم ندارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار