احتمال برگزاری حضوری امتحانات دانش‌آموزان در اصفهان

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه تصمیم داریم امتحانات حضوری برگزار شود گفت: اگرچه این کار سخت است اما بعضی از دانش‌آموزان کم بضاعت به سخت افزارها دسترسی ندارند.

احتمال برگزاری حضوری امتحانات دانش‌آموزان در اصفهان

محمد ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان،با بیان اینکه تصمیم داریم امتحانات به‌صورت حضوری برگزار شود اظهار داشت: این کار سخت است، اما با‌رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری قطعاً شدنی است؛ چون بعضی از دانش‌آموزان کم بضاعت به سخت‌افزار‌های لازم برای آموزش مجازی دسترسی ندارند؛ اگرچه در حال تلاش هستیم تا این مشکل حل شود.
او اضافه کرد: همه ادارات آموزش و پرورش با توجه به شرایط نامناسب مالی از ظرفیت خیران، دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی استفاده می‌کنند تا وسایل مورد نیاز دانش آموزان فراهم شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: اگرچه کمیته امداد امام خمینی (ره) و دستگاه‌های مربوط به میدان آمدند و تعدادی تبلت دانش‌آموزی و گوشی هوشمند در اختیار دانش‌آموزان قرار دادند، اما متأسفانه این تعداد سخت‌افزار برای دانش آموزان نیازمند کافی نیست.
او گفت: برای حل مشکل دانش آموزان نیازمند در حال پیگیری هستیم و اجازه نمی‌دهیم دانش آموزان از تحصیل جا بمانند. به همین‌علت مدیران مدارس را موظف کردیم تا با نظارت بر وضعیت دانش آموزان، نیازمندان را شناسایی کرده و ابزار لازم را تأمین کنند در غیر این صورت دانش آموزان می‌توانند از مدرسه تلویزیونی استفاده کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار