پرونده سرمربی ماشین‌سازی به کمیته اخلاق می‌رود

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز با توجه به اظهاراتش پس از دیدار با شهر خودرو به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال فراخوانده خواهد شد.

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در هفته نخست لیگ برتر بیستم با شکست سنگین 3 بر صفر مقابل شهر خودرو بدرقه شد. در پایان این مسابقه وحید بیاتلو، سرمربی این تیم تبریزی صحبت‌هایی را علیه بخش‌هایی از سازمان لیگ انجام داد.
عمده صحبت‌های سرمربی ماشین‌سازی علیه ایفمارک و دکتر زهره هراتیان، رئیس آن بود و این مربی مدعی شده بود ایفمارک پیش از مسابقه ترکیب این تیم را تغییر داده است. با این حال هراتیان در مصاحبه با تسنیم با رد این ادعا اعلام کرد معاینات سه بازیکن ماشین‌سازی تکمیل نشده و آنها تاییدیه پزشکی یا کارت سلامت نداشتند که با تعهدنامه و مجوز موقت اجازه بازی گرفتند. حتی بررسی‌ها نشان داد سرمربی ماشین‌سازی از این بازیکنان استفاده کرده است.
با توجه به صحبت‌های تندی که بیاتلو داشته، سازمان لیگ قرار است پرونده این مربی را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارجاع دهد و به احتمال فراوان به زودی این مربی به کمیته اخلاق فراخوانده می‌شود. با این وجود با توجه به عذرخواهی بیاتلو و باشگاه ماشین‌سازی باید دید تصمیم سازمان لیگ تغییر خواهد کرد یا همچنان روی موضع خود می‌ماند.
هراتیان نیز اعلام کرده که از این مربی شکایت می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار