شروع احداث اولین مجتمع بین راهی خدماتی،رفاهی،گردشگری زاینده رود در لنجان

شهردار زاینده رود گفت: طی اقدامات صورت گرفته واگذاری زمین به صورت دولتی و ساخت نخستین مجتمع خدماتی،رفاهی،گردشگری زاینده رود توسط سرمایه گذار کمتر از سه سال انجام خواهد گرفت .

ابوالفضل توکلی با اشاره به کلنگ زنی نخستین مجتمع خدماتی،رفاهی،گردشگری زاینده رود در شهرستان لنجان در شهر ساحلی زاینده رود در آینده نزدیک اظهار کرد: شهر زاینده رود به دلیل همجواری با کارخانه ذوب آهن و واقع شدن در مسیر استان های شهرکرد و خوزستان به عنوان دروازه ورودی و تردد بسیار بالای خودروهای عبوری به شمار می آید.

وی افزود: اما طی سال های اخیر موضوع سوخت‌رسانی در شهر زاینده رود مغفول مانده بود و فقدان وجود جایگاه سوخت بنزین و CNGدر این شهر مشکلات زیادی را برای شهروندان به همراه داشت.

شهردار زاینده رود با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه پایدار باید از تولید ثروت حمایت کرد ادامه داد: با توجه به درخواست سرمایه گذار بخش خصوصی در خصوص احداث نخستین مجموعه رفاهی تفریحی بین جاده ای زاینده رود در قالب احداث پمپ گاز، پمپ بنزین، رستوران و تالارمساعدت لازم از سوی مدیریت شهری درخصوص تسهیل روند ساخت و اخذ مجوزهای لازم در دست اقدام می باشد تا این مهم به مرحله اجرا برسد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه های مشارکتی توسط دولت و بخش خصوصی، تصریح کرد: طی اقدامات صورت گرفته واگذاری زمین به صورت دولتی و ساخت نخستین مجتمع خدماتی،رفاهی،گردشگری زاینده رود توسط سرمایه گذار کمتر از سه سال انجام خواهد گرفت برهمین اساس اقدامات قانونی و اخذ مجوزات لازم در راستای واگذاری زمین از سوی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام گرفته است.

توکلی اضافه کرد: پس از انجام مراحل نقشه و صدور پروانه ساختمان‌در مراسمی رسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستان آیین کلنگ زنی وشروع پروژه انجام خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: مشارکت بخش خصوصی در پروژه های مختلف به معنای قدرتمند شدن شهر و شهرداری است از این رو امروزبستر لازم برای سرمایه ‌گذاری سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری شهر زاینده رود مهیا بوده و آمادگی لازم در خصوص اجرای پروژه‎های عمرانی با مشارکت بخش خصوصی وجود دارد.

شهردار زاینده رود با بیان اینکه با احداث مجتمع خدماتی،رفاهی،گردشگری زاینده رود، شاهد اشتغال ۳۰ نفر از شهروندان در این مجموعه خواهیم بود، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان خصوصا مدیران شهری هستند تا بتوانند نقش خود را که تقویت بنیادهای اقتصادی مقاومتی و رونق تولید به سرانجام برسانند برهمین اساس قطعا مدیریت شهری زاینده رود در تحقق این مهم نگاهی ویژه داشته تا با هموارسازی مسیر سرمایه گذاری سرمایه گذاران بتوانیم خدمات شایسته ای را به مردم ارایه دهیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار