رحمتی در زمان بازیگری هم مانند یک مربی تیمش را هدایت می‌کرد/ دنبال قهرمانی یا کسب سهمیه هستیم

محمدعلی فرامرزی مدافع تیم فوتبال شهر خودرو گفت: امسال تیمی باانگیزه و مصمم داریم و دنبال قهرمانی یا کسب سهیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

محمدعلی فرامرزی ، درباره پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی در هفته اول گفت: بازی خوبی بود و زحمات بازیکنان، کادر فنی و باشگاه در شروع لیگ نتیجه داد. خوشحالم که اولین بازی را با برد پشت سر گذاشتیم، ولی در ادامه راه کار سختی در پیش داریم. لیگ امسال طوری است که همه بازی‌ها سخت شده و حتی تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر صعود کردند هم به خوبی هزینه کردند تا نتیجه بگیرند.
وی در پاسخ به این پرسش که «هدف مهم شهر خودرو در این فصل چیست؟»، تأکید کرد: ما در این چند سال جزو بالانشین‌ها بودیم و امسال هم قصد داریم برای قهرمانی یا کسب سهمیه بجنگیم. ما تیمی مصمم و با اراده داریم و همه بازیکنان تلاش می‌کنند خواسته‌های کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنند تا بهترین نتایج را بگیرند.
مدافع تیم فوتبال شهر خودرو در مورد کار کردن با سیدمهدی رحمتی خاطر نشان کرد: آقا مهدی 20 سال در بالاترین سطح فوتبال ایران بازی کرد و در زمان بازیگری هم مانند یک مربی بود و تیم را به خوبی از عقب هدایت می‌کرد. کار کردن با رحمتی فوق‌العاده است و امیدوارم امسال با این مربی بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.
فرامرزی با اشاره به تعطیلی بازی‌های لیگ برتر گفت: اینکه بازی‌ها بعد از انجام یک هفته تعطیل شد، چندان خوب نیست. امیدوارم لیگ امسال مثل سال گذشته به صورت فشرده برگزار نشود، اگر این اتفاق دوباره رخ دهد باز هم تعداد مصدومان بالاتر می‌رود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار