روحانی : رژیمی که خواب سقوط ایران را می‌دید، به صورت حقیرانه‌ای ساقط شد

رئیس جمهور گفت: رژیمی که خواب سقوط نظام ایران را می‌دید، به صورت حقیرانه‌ای ساقط شد.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت وزیران اظهار داشت: در هفته گذشته جهان شاهد اتفاق قابل ملاحظه‌ای بود و سیاست‌های متکبرانه ای که با تحقیر برخی از ملت‌ها، حتی برخی از ملت‌های منطقه همراه بود که به صراحت آنها را گاو شیرده لقب داده بود و سیاست‌هایی که انزجار همه ملت‌های جهان و مردم آمریکا را برانگیخته بود در نهایت در یک انتخابات با مخالفت مردم آمریکا مواجه شد. رژیمی که خواب سقوط نظام ایران را می‌دید، به صورت حقیرانه ای ساقط شد.
وی افزود: در داخل کشور ما هم، انتظارات جامعه و مردم شاهد یک تغییر و تحول است. یعنی انتظارات تورمی و رکودی تبدیل به انتظارات گشایشی با امید به شرایط آینده شده است.
رئیس جمهور تصریح کرد: اساس روابط ما با کشورهای همسایه و دوست است و آمریکا به عنوان یک عامل مزاحم در ارتباط با کشورهای دیگر ایفای نقش می‌کرد؛ حس می‌کنم عامل مزاحم دارد از بین می‌رود.
روحانی ادامه داد: ما در طول سال‌های گذشته روابط خوبی با برخی از همسایگان مثل عراق، ترکیه، افغانستان و آذربایجان و سایر کشورهایی که دوست هستند مثل روسیه و چین برقرار کردیم. احساس می‌کنیم فضا برای روابط نزدیک تر آماده‌تر شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار