هوای اصفهان برای سیزدهمین روز متوالی ناسالم است

 مدیرامور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: هوای اصفهان برای سیزدهمین روز متوالی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است.

بابک صادقیان با اشاره به آخرین وضعیت کیفیت هوای اصفهان اظهار داشت: شاخص کیفی هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز بر روی عدد ۱۲۲ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین شاخص فعلی کیفیت هوای اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۳۷ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

مدیرامور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان در روز گذشته نیز بر روی عدد ۱۱۹ ثبت شده است، تصریح کرد: طی ۲۱ روز اخیر تنها سه روز هوای سالم در اصفهان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های احمد آباد و پروین با قرار گرفتن بر روی اعداد ۱۸۷ و ۱۵۴ در وضعیت ناسالم برای عموم ثبت شده است، ابراز داشت: کیفیت هوا در ایستگاه‌های استانداری با شاخص کیفی ۱۳۵، خرازی با شاخص کیفی ۱۱۰، خمینی شهر با شاخص کیفی ۱۰۴ و سگزی با شاخص ۱۰۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

مدیر امور آزمایشگاه‌های اداره کل محیط زیست اصفهان افزود: کیفیت هوا در ایستگاه رودکی با قرار گرفتن بر روی عدد ۹۸ در وضعیت سالم ثبت شده است.

صادقیان با بیان اینکه شاخص کیفی هوا در شاهین شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۴۸ در وضعیت پاک ثبت شده است، ادامه داد: کیفیت هوا در مبارکه و نجف آباد به ترتیب با قرار گرفتن بر روی اعداد ۷۴ و ۹۹ در وضعیت سالم قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار