علی نژاد:امضای طلایی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی شبهه برانگیز است

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، گفت:با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا شرایط برای برگزاری انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی فراهم نیست.

مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت در مجمع عمومی عادی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار کرد: فدراسیون موتوروسواری و اتومبیلرانی وظایف و اهدافی در حوزه همگانی و حرفه‌ای دارد ولی هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است. فدراسیون در حوزه قهرمانی، جایگاه مشخصی در آسیا و جهان ندارد و هزینه 16 میلیون تومانی اعزام‌ها در سال 98 نشان می دهد که کار جدی در این مورد انجام نشده و جای تاسف دارد.
معاون وزیر ورزش ادامه داد: در زمینه همگانی هم اگر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بتواند، نقش خود را به خوبی ایفا کند، فرهنگ سازی بزرگ و مهمی انجام خواهد شد. در این مورد هم هنوز به اهداف خود نرسیده‌ایم.
علی‌نژاد درباره بحث واردات موتورهای ورزشی گفت: اختیار و امتیاز واردات موتور ورزشی به فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی واگذار شده بود که تبعاتی برای این فدراسیون داشت. من برای اینکه شبهات از بین برود، این امتیاز و اختیار را لغو کردم و کارگروهی در وزارت ورزش با مشارکت فدراسیون تشکیل شد تا ضمن بازنگری آیین نامه واردات موتور، مجوز این کار به قهرمانان ورزشی داده شود.
وی تصریح کرد: در واقع، حق یک امضای طلایی به رئیس فدراسیون در مورد واردات موتور اعطا شده بود که به خودی خود، شبهه برانگیز است. این گونه اقدامات و تصمیمات نباید باعث حاشیه سازی شود. بازنگری در آیین نامه واردات موتور انجام شده و به زودی به فدراسیون ابلاغ خواهد شد.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مورد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: امیدورام هر چه زودتر بتوانیم انتخابات را برگزار کنیم ولی با توجه به شیوع گسترده کرونا، فعلا چنین کاری مقدور نیست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار