آتش بازی سپاهان در ساحل خلیج فارس، صدر جدول را طلایی کرد

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی پر گل در خانه شاهین بوشهر، صدرنشین لیگ در پایان هفته نخست شد.

به گزارش ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان در ورزشگاه شهید مهدوی شهر بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هفته نخست لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان

ورزشگاه : شهید مهدوی بوشهر

تماشاگر : حدود ۱۰ هزار نفر

گل‌ها : ولادیمیر کومان (دقیقه ۵۷)، محمد محبی (دقیقه ۶۳) و رضا میرزایی (دقیقه ۸۳) برای سپاهان

اخطار : ابوذر صفرزاده (دقیقه ۲۳) و میلاد صارمی (دقیقه ۳۶) از شاهین بوشهر- عزت الله پورقاز (دقیقه ۳۶)، امید نورافکن (دقیقه ۷۲) از سپاهان

شاهین شهرداری : ماکسیم کوویلیتایا، بهروز نوروزی‌فرد، حسن نجفی، مرتضی غلامعلی‌تبار، مصطفی احمدی، امیرحسین موسی‌زاده، صادق بارانی (۷۹- سعید کریمی)، میلاد صارمی، ابوذر صفرزاده، بهمن سالاری (۷۰- سلمان بحرانی) و حسین مالکی

سرمربی : عبدالله ویسی

سپاهان : پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، جورجی ولسیانی، مرتضی منصوری، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان (۷۸- رضا میرزایی)، محسن مسلمان (۴۶- امید نورافکن)، محمد محبی (۸۵- محمد کریمی)، سجاد شهباززاده و علی قربانی

سرمربی : امیر قلعه نویی

داور : وحید کاظمی

شرح بازی:

آخرین دیدار هفته نخست لیگ برتر در حالی در ورزشگاه تازه تاسیس شهید مهدوی بوشهر برگزار می‌شد که هوای گرم و شرجی بوشهر تا حدودی روی کیفیت و سرعت بازی تاثیر گذاشته بود. در نیمه نخست اما سپاهان بهتر از میزبان خود بازی کرد و چند موقعیت بسیار خوب به خصوص روی ارسال‌ها ساخته شد که درخشش دروازه بان شاهین و البته بی دقتی در ضربات سر توسط بازیکنان سپاهان مانع گلزنی این تیم شد.

سپاهان نیمه دوم را هم خوب آغاز کرد و با تسلط کامل روی توپ و میدان، آهسته آهسته به زدن گل برتری نزدیک شد تا اینکه قبل از اتمام یک ربع از شروع نیمه دوم، روی ارسال یار تعویضی، یعنی نورافکن و ضربه تمام کننده کومان گل برتری را به ثمر رساند. برتری سپاهان چند دقیقه بعد روی فرار در عمق محبی و ضربه تمام کننده به دو گل افزایش پیدا کرد تا خیال سپاهان بابت پیروزی در اولین دیدار راحت شود.

در دقایق باقیمانده بازی شاهین برای زدن گل برتری بازی هجومی ارائه داد اما شاگردان ویسی زور نزدیک شدن به دروازه سپاهان را نداشتند و این سپاهان بود که روی یک ضد حمله گل سوم را هم توسط رضا میرزایی که تنها چند دقیقه از حضورش در زمین می‌گذشت به ثمر رساند. سپاهان در ادامه نیمه دوم با تجربه بیشتر بازیکنانش دقایق باقیمانده را کنترل کرد و سه امتیاز مهم اولین دیدار را مال خود کرد.

سپاهان با پیروزی ۳ بر صفر در این دیدار با تفاضل گل بهتر نسبت به سایر تیم‌های پیروز هفته نخست، صدرنشین لیگ در پایان اولین هفته شد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۵۷- سپاهان)- ارسال نورافکن از سمت چپ در تیر دور به کومان رسید که او پس از کنترل و ضربه سنگین به زیر طاق دروازه شاهین، بالاخره سپاهان را پیش انداخت.

۲-۰ (دقیقه ۶۳- سپاهان)- پاس در عمق کیانی در بین راه با اثر قربانی روی توپ همراه شد تا محبی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و با یک ضربه زمینی دقیق، برتری سپاهان را دو برابر کند.

۳-۰ (دقیقه ۸۳- سپاهان)- در یک ضد حمله پاس عرضی امید نورافکن، رضا میرزایی را با دروازه‌بان شاهین تک به تک کرد و ضربه میرزایی پس از برخورد به تیر دروازه، در برگشت توسط خود میرزایی و اشتباه مدافع شاهین تبدیل به گل سوم شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱- ارسال کرنر توسط مسلمان با ضربه سر محبی همراه شد اما توپ با فاصله‌ای کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹- ارسال ضربه ایستگاهی توسط محسن در مرکز محوطه جریمه با ضربه سر بسیار خطرناک قربانی همراه شد اما توپ باز هم با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰- محمد محبی در گوشه محوطه جریمه شاهین صاحب موقعیت شوتزنی شد اما ضربه او با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴- با پاس عرضی محبی، شهباززاده در محوطه جریمه شاهین صاحب توپ شد و ضربه خطرناک او با برخورد به تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹- در شلوغی محوطه جریمه ضربه شهباززاده با برخورد به تیر دروازه به کرنر رفت.

اتفاق ویژه:

درخشش محمد محبی، مرتضی منصوری و امید نورافکن، خریدهای جدید سپاهان در فصل نقل و انتقالات اتفاق ویژه این دیدار برای سپاهانی‌ها بود.

بهترین بازیکن:

محمد محبی که امشب در لباس سپاهان با زدن یک گل برابر تیم فصل قبل خود خوش درخشید بهترین بازیکن این دیدار بود. در کنار او باید به بازی خوب مرتضی منصوری و امید نورافکن، دیگر خریدهای سپاهان اشاره کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار