43پروژه در خمینی شهر افتتاح می شود

فرماندار خمینی شهر گفت: بالغ بر 43 پروژه با اعتباری بیش از 32 میلیارد تومان در قالب اعتبارات استانی و شهرستانی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید .

به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان در خمینی شهر، محمود مسلم زاده امروز (پنجشنبه) در حاشیه افتتاح آسفالت بلوار شهید بهشتی در جمع خبرنگاران با اشاره به حجم وسیع اقدامات و پروژه های فعال سطح شهر اظهار کرد: اقدامات گسترده ای در سطح شهر در حال اجراست که بسیاری از این پروژه ها تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار خمینی شهر با انتقاد از افرادی که غیر منصفانه دولت را زیر سوال می برند، گفت: درست نیست که برخی افراد با نقد غیر منصفانه کل دولت را زیرسوال ببرند، نقدها باید منصفانه باشد.
مسلم زاده با اشاره به تاثیر تحریم های اقتصادی گفت: در یک سال اخیر چندین میلیارد تومان در خمینی شهر برای اصلاح معابر عمومی، آسفالت ریزی شده است.
وی تصریح کرد: تحریم های اقتصادی و فشارهای بین المللی جنگی دیگر است تا دولت را تحت فشار قرار دهند، تاخیر در افتتاح بسیاری از پروژه ها به این تحریم ها مربوط می شوند.
فرماندار خمینی شهر به پروژه بزرگ نقشه راه سلامت شهرستان اشاره و اظهار کرد: نقشه راه سلامت و افق 1404 برای اولین بار در کشور در خمینی شهر اجرا می شود . هم اکنون بیش از 15 پزشک فوق تخصص در شهرستان فعالیت دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار