بستگانم براثر کرونا فوت کردند و نگرانم/ امیدوارم در اردو اتفاقی نیفتد

ملی پوش قایقرانی ایران گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از بستگانم بر اثر کرونا فوت کردند، نگران آن هستم و امیدوارم در اردوی تیم ملی اتفاقی برای کسی رخ ندهد. 

احمدرضا طالبیان درباره ی اینکه در شرایط انجام تمرینات خود برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک چقدر نگران سلامتی خود و مبتلا نشدن به کرونا است، بیان کرد: نگران کرونا که هستم چون تعداد زیادی از بستگان خیلی نزدیک و خانواده دوستانم فوت شده اند و به چشم دیدم که ابتلا به کرونا می تواند اتفاقاتی را رقم بزند.

او افزود: من خودم خرداد ماه مبتلا به کرونا شدم و با وجود اینکه که ورزشکار بودم اما با مشکل مواجه شدم. فدراسیون که اردو ها را برگزار کرده حتما تمهیداتی دارد که ملی پوشان آسیب نبینند و امیدوارم اتفاقی نیفتد و همه سالم باشند.

ملی پوش قایقرانی ایران در پاسخ به این پرسش که به طور جدی برای حضور در انتخابی المپیک تمرین می کند یا قید آن را زده است، تصریح کرد: قید آن را نزده ام اما بلاتکلیف هستیم و همین بلاتکلیفی روی انگیزه هم تاثیر می گذارد. برنامه مسابقات به طور کامل مشخص نیست و تایلند میزبان برگزاری مسابقات هم چیزی در این مورد اعلام نکرده است. تا جایی که اطلاع دارم آن پیستی که تایلند می خواهد مسابقه برگزار کند، سطح آب آن پایین تر از سطح استاندارد است و قابل استفاده برای مسابقه نیست. از طرفی ما باید به آمادگی بدنی کامل برای حضور در مسابقه برسیم اما بلاتکلیف هستیم و نمی توان چند بار هم به آن آمادگی بدنی رسید.

طالبیان در مورد حضور در تمرینات بادبانی برای لیگ ستارگان جهان بیان کرد: در مرحله به دست آوردن تجربه هستم. باید تکنیک های لازم را بگیرم همچنین باد و دریا را بشناسم. بادبانی رشته مهیجی است و برایم خیلی جذاب بود و اگر بازهم به من پیشنهاد شود، حتما قبول می کنم. اکنون هم تلاش می کنم بهترین حالت فیزیکی و سرعت و قدرت را داشته باشم تا بتوانم به تیم کمک کنم.

او در پاسخ به این پرسش که لیگ ستارگان جهان دو سال دیگر برگزار می شود و در نظر دارد حتما تا دو سال دیگر در قایقرانی فعالیت کند، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد ادامه می دهم و مطمئن هستم نتیجه خوبی می گیریم.

ملی پوش کایاک ایران در پاسخ به این پرسش که با توجه به در پیش بودن مسابقات انتخابی المپیک، چه برنامه ریزی دارد تا تمرینات بادبانی با کایاک تداخل پیدا نکند، تصریح کرد: قایقی که قرار است با آن در مسابقه شرکت کنیم را در ایران نداریم و کلا تعداد محدودی از آن در کل جهان وجود دارد. از این رو هر فصل، ۱۰ روز در خارج از کشورتمرین داریم. در پنج ماهی که تا انتخابی المپیک مانده است یک جلسه تمرین یک هفته ای داریم که آسیبی هم به تمرینات کایاک من نمی زند.

او افزود: قایقرانی رشته ورزشی گرانی است و بادبانی بین رشته های قایقرانی از همه گرانتر است. امیدوارم روزی بتوانیم این قایق بادبانی را که با آن می خواهیم در مسابقه شرکت کنیم، در ایران داشته باشیم و بتوانیم در کشور خود تمرین کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار