برکناری سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین شهر

سرمربی تیم فوتسال هایپر شهر شاهین‌شهر بعد از کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر از سمت خود برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر فوتسال از اوایل تیر ماه آغاز و تا کنون 9 هفته از این رقابت‌ها گذشته است، گیتی‌پسند اصفهان و هایپر شاهین‌شهر نمایندگان اصفهان در لیگ هستند.

تیم هایپر شاهین‌شهر که فصل گذشته با قهرمانی در دسته یک موفق شد سهمیه حضور در لیگ برتر را پیدا کند، برای حضور در لیگ برتر مشکلات زیادی داشت اما با این وجود در مسابقات حاضر شد.

هایپر که خیلی دیر تمرینات را آغاز کرد و به دلایل مسائل مالی در جذب بازیکنان مؤثر و مورد نیاز نا‌موفق بود و تا پایان هفته نهم نتوانست نتایج خوبی کسب کند.

شاگردان سعید رستمی در 4 هفته ابتدایی عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند گیتی‌پسند را متوقف کرده و سن‌ایچ را در خانه شکست دهند؛ هایپر اما در ادامه 3 شکست پیاپی داشت و در 2 بازی آخر نیز مساوی کرد و با 9 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است.

بعد از کسب این نتایج هیأت مدیره باشگاه هایپر امروز تشکیل جلسه داد و طبق نظر اکثر اعضا سعید رستمی از سرمربی‌گری این تیم برکنار شد.

به گزارش فارس، مهدی مصطفوی مربی فعلی هایپر تا انتخاب سرمربی جدید هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت؛ وی در کارنامه کاری خود سابقه مربی‌گری در تیم فوتسال فولاد ماهان را دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار