ربیع خواه: حضور خطیبی در آلومینیوم تاثیر زیادی در انتخاب من داشت

بازیکن جدید آلومینیوم اراک درباره حضور این تیم و اهداف خود در لیگ بیستم توضیحاتی را بیان کرد.

ربیع خواه: حضور خطیبی در آلومینیوم تاثیر زیادی در انتخاب من داشت
محسن ربیع خواه بازیکن سابق پرسپولیس تهران که به تازگی به آلومینیوم اراک پیوسته ، در رابطه با وضعیت این روز‌های آلومینیوم سازان اظهار داشت: شرایط تیم روز به روز در حال بهتر شدن است. مدیران باشگاه در تلاش برای بهبود وضعیت تیم هستند و بازیکنان هم در تمرینات تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را در لیگ برتر به نمایش بگذارند.

برای جا افتادن در ترکیب آلومینیوم تلاش می‌کنم

بازیکن جدید آلومینیوم درخصوص انتقال خود از پرسپولیس به این تیم اراکی بیان کرد: در فوتبال حرفه‌ای همیشه جا به جایی بازیکن اتفاق می‌افتد. موضوعی که مهم است جا افتادن در ترکیب تیم جدید است و من تمام توان خود را برای جا افتادن در ترکیب آلومینیوم به کار می گیرم تا به کمک سایر بازیکنان خواسته‌های سرمربی تیم را برآورده کنم.

خطیبی مربی جوان و با تجربه‌ای است

ربیع خواه درباره رسول خطیبی (سرمربی آلومینیوم) گفت: خطیبی در عین جوانی یک مربی با تجربه است و چندین سال در فوتبال کشورمان کار کرده است.
او ادامه داد: کارنامه خطیبی در مربیگری بسیار خوب است. او نشان داده مربی جسوری است. حضور این مربی در راس کادر فنی آلومینیوم، تاثیر زیادی در انتقال من به این تیم داشت. امیدوارم به کمک خطیبی و تلاش بازیکنان نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کنیم.
ربیع خواه: حضور خطیبی در آلومینیوم تاثیر زیادی در انتخاب من داشت

سپاهان تیم بزرگی است

بازیکن جدید آلومینیوم در رابطه با دیدار بعدی اراکی‌ها با سپاهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: سپاهان جزو تیم‌های بزرگ کشور است. انشاالله بتوانیم در این بازی نمایش قابل قبولی داشته باشیم و نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار