گرایی: حالم خوب است اما نمی‌دانم می‌توانم تمرین کشتی داشته باشم یا نه

مدعی وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان گفت: حالم خوب است و مدت قرنطینه‌ام نیز تمام شده است، اما نمی‌دانم می‌توانم به این زودی تمرین کشتی را شروع کنم یا نه.

محمدرضا گرایی که به دلیل ابتلا به کرونا در مسابقات انتخابی تیم ملی و اردوی دوم فرنگی‌کاران شرکت نکرد، اظهار داشت: حدوداً 9 روز پیش بار دیگر تست کرونا دادم که باز هم مثبت بود و در خانه ماندم. با نظر پزشک قرنطینه‌ام حالا تمام شده و حالم خوب است.
وی در مورد میزان بیماری‌اش تصریح کرد: بیماری سختی بود. البته من مشکل تنفسی نداشتم. این روزها همه به کرونا مبتلا می‌شوند. امیدوارم همه رعایت کنیم که میزان مبتلایان و آمار قربانیان پایین بیاید.
گرایی که در اردوی اول تیم ملی با برادرش محمدعلی و حسین نوری هم اتاق بود، در مورد وضعیت این دو کشتی‌گیر نیز گفت: علی که خوشبختانه کرونا نگرفت، حسین نوری هم آنتی بادی داشت، چون قبلاً به کرونا مبتلا شده بود.
این کشتی‌گیر شیرازی در مورد زمان آغاز تمریناتش تصریح کرد: از اردو که برگشتم به خاطر ابتلا به کرونا دیگر تمرین نداشتم. شنیده‌ام آنهایی که کرونا گرفتند یک ماه باید استراحت کنند. حالا باید با دکتر مشورت کنم و هنوز نمی‌دانم از چه زمانی باید تمرین را شروع کنم.
محمدرضا گرایی در پایان در مورد لغو جهانی صربستان نیز گفت: می‌شد پیش‌بینی کرد که مسابقات برگزار نمی‌شود، چون بیشتر کشورها انصراف داده بودند. حالا باید برای سهمیه المپیک تلاش کنیم. من قبل از ابتلا به کرونا شرایط وزنی‌ام برای 67 کیلوگرم خوب بود و مشکلی برای کشتی گرفتن در این وزن نداشتم. حالا دوباره برای رقابت در 67 کیلوگرم تلاش خواهم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار