فروش اجباری کالا همراه با روغن نباتی غیرقانونی است

انجمن صنایع روغن نباتی اعلام کرد: با فروش اجباری کالا‌ همراه با روغن نباتی مخالف هستیم و آن را خلاف قانون می‌دانیم.

محمد قاجاریه، بازرس انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران با اشاره به اینکه فروش اجباری کالا همراه با روغن نباتی خلاف قانون است، اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر و پس از بروز التهاب در بازار روغن نباتی برخی شرکت‌های پخش و توزیع‌کنندگان مواد غذایی در اقدامی فرصت طلبانه فروش روغن نباتی به مراکز عرضه و مصرف کنندگان را منوط به خرید برخی محصولات نظیر رب، تن ماهی، کیک و غیره کرده‌اند.
او افزود: کارخانه‌های روغن نباتی هیچ نقشی در فروش اجباری سایر کالا‌ها همراه با روغن نباتی ندارند و قیمت گذاری و فروش روغن نباتی توسط کارخانه‌های منطبق با قانون و ضوابط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.
قاجاریه ادامه داد: انجمن روغن نباتی از کارخانه‌های تولیدی روغن نباتی خواسته است که با فروش اجباری کالا‌ها همراه با روغن نباتی توسط عوامل توزیعی به شدت مقابله کنند و بسیاری از کارخانه‌ها به صورت مکتوب و رسمی با این موضوع برخورد کرده‌اند.
بازرس انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در پایان تصریح کرد: نظارت بر توزیع و فروش مواد غذایی با سازمان حمایت، سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی است و آن‌ها باید برای حل این مشکل ورود کرده و با متخلفان برخورد کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار