۲۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند، چشم‌انتظار مهر عاطفه‌ها

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت:بیش از ۲۰ هزار دانش آموز و دانشجوی اصفهانی بی بضاعت در انتظار بخشندگی مردم نیک اندیش استان هستند.

به گزارش خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمدرضا متین پور مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۲۰ هزار و ۴۹۲ دانش آموز و دانشجوی نیازمند استان، امسال نیز در آستانه جشن عاطفه‌ها در انتظار کمک مردم نوع دوست و همیشه در صحنه این استان هستند.

محمدرضا متین پور بارنگ مهر، رویایی را بسازیم را شعار جشن عاطفه‌های امسال بیان کردو افزود: همه ساله و در آستانه مهرکمک‌هزینه خرید لوازم‌التحریر و کتب درسی از محل منابع دولتی در اختیار دانش آموزان و دانشجویان نیازمند قرار می‌گیرد که پاسخگوی تمامی مخارج آغاز سال تحصیلی نیست و برای حفظ شان، عزت‌نفس و آبروی این فرزندان به مشارکت گسترده مردم نیکوکار استان نیازمندیم.

او گفت: این نهاد برای آغاز سال تحصیلی به دنبال فراهم کردن یک بسته حمایتی شامل کیف، کفش، پوشاک، نوشت‌افزار و هزینه کتاب‌های درسی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان است، برای رسیده به این هدف نیازمند مشارکت گسترده مردم نیکوکار اصفهان در جشن عاطفه‌ها خواهد بود.

متین پور با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار می‌شود افزود: مرحله اول این جشن امسال از هفتم شهریور آغاز می‌شود و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق ۲۰۰ پایگاه این نهاد که در میدان‌ها و چهارراه‌های اصلی شهر و میعادگاه‌های نماز جمعه بر پا می‌شود به دست دانش آموزان و دانشجویان نیازمند برسانند.

مدیرکل کمیته امداداستان اصفهان با اشاره به روش‌های الکترونیکی در دسترس عموم برای مشارکت در امور خیر و احسان نیزگفت: همشهریان اصفهانی می‌توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از کد دستوری #۰۳۱*۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ به نام کمیته امداد اصفهان نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و پایگاه اینترنتی emdad.ir استفاده کنند.

او مشارکت فعال دانش آموزان در جشن عاطفه‌ها را تمرینی برای مسوولیت‌پذیری اجتماعی و نهادینه کردن فرهنگ انفاق در میان آن‌ها عنوان کرد و ادامه داد: مرحله دوم این رویداد بزرگ مهر و عاطفه، دهم مهر در مدارس سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار