عرضه هزار قلم صنایع دستی زندانیان اصفهانی در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران

روابط عمومی بنیاد تعاون زندان اصفهان گفت: هزار قلم کالا درشش رشته صنایع دستی از زندانیان اصفهان در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تهران به نمایش در می آید.

ضرغامی روابط عمومی بنیاد تعاون زندان اصفهان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به برپایی سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تهران عنوان کرد:در مساحتی بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع در سالن‌های ۸ و ۹ و غرفه ۱۳، هزار قلم کالا در شش رشته صنایع دستی عرضه می‌شود.
اودر خصوص رشته‌های صنایع دستی عرضه شده در نمایشگاه بیان کرد: کالاهایی، چون قلم زنی مس، پرداخت روی مس، معرق چرم و چوب، فیروزه کوبی، خاتم کاری و مینا کاری سفال به نمایش در می‌آیند.
ضرغامی در خصوص فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان اصفهان اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ مددجو در ۴۰ کارگاه در زندان استان اصفهان زیر نظر آموزش فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.
روابط عمومی بنیاد تعاون زندان اصفهان با بیان اینکه مجموع حقوق و دستمزد پرداخت شده به مددجویان حدود ۲۶۰۰ میلیارد ریال است، اظهار کرد: ۵۰ درصد حقوق و دستمزد زندانیان به خانواده‌های آنان پرداخت می‌شود. سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی ۳ تا ۹ شهریورماه ۹۸ واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار