نوری: تعویق لیگ برتر فوتبال ایران اشتباه است

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره تعویق رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نوری بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران ، در رابطه با مشخص نبودن زمان برگزاری هفته سوم مسابقات لیگ برتر و اینکه تعویق مسابقات لیگ درست است یا خیر، اظهار داشت: تعطیلی لیگ برتر تاثیرات زیادی روی بازیکنان دارد. این وقفه بازیکنان را به شدت تضعیف کرد. اگر باز هم این وقفه رخ دهد بازیکنان هم از نظر بدنسازی و هم از نظر روحی دچار مشکل خواهند شد. دلیلی ندارد مسابقات تعطیل شوند، چون تمامی شیوه نامه‌ها رعایت می‌شود.
او عنوان کرد: حواشی برای ۲ باشگاه بزرگ پایتخت همیشه وجود دارد. از نظر من این موضوع را خیلی بزرگ کرده اند. محمود فکری به عنوان سرمربی تیم استقلال تحت فشار است و باید به او حق داد که از باخت تیمش عصبانی باشد. در فضای مجازی شاهد حجم انبوهی از حاشیه‌ها علیه محمود فکری هستیم و این اصلا برای باشگاه بزرگی مثل استقلال خوب نیست. محمود فکری مربی خوبی است و باید از او حمایت شود.

درگیری لفظی مربی با بازیکن در همه جای دنیا وجود دارد

نوری در مورد درگیری لفظی شیخ دیاباته و فکری بیان کرد: این اتفاقات در همه جای دنیا رخ می دهد. این موضوع آنقدر هم که بزرگش می‌کنند مهم نیست. محمود فکری نیاز به فرصت دارد و فولاد هم تیم بدی نیست. تازه هفته دوم مسابقات است و فکری نیاز به حمایت و آرامش دارد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار