شاه‌علی‌دوست: خاطرات خوبی از بازی در سایپا دارم/ انتخاب فاضلی هوشمندانه بود

روزبه شاه‌علی‌دوست هافبک تیم فوتبال نساجی قائوشهر گفت: از بازی در سایپا خاطرات خوبی دارم و تلاش می‌کنم بهترین بازی را برابر این تیم انجام دهم.

روزبه شاه‌علی‌دوست ، در خصوص شرایط فعلی نساجی و کسب چهار امتیاز از دو بازی گذشته گفت: ما تمرینات را خیلی به موقع شروع کردیم و حتی تاخیر در شروع بازی‌های لیگ برتر هم اتفاق خوبی برای نساجی نبود چون دوست داشتیم لیگ به موقع شروع شود. ما در بازی اول نتیجه خوبی گرفتیم و اگر در بازی با تراکتور هم اشتباه داوری به ضرر نساجی نبود، الان شش امتیاز داشتیم. ما هنوز در اول راه هستیم و باید تلاش کنیم تا نتایج خوبی بگیریم، مهم این که خیلی خوب روی هدف‌مان تمرکز کنیم و نتایج خوبی بگیریم.
وی در ارتبط با بازی بعدی تیمش برابر سایپا و اینکه قرار است در هفته سوم لیگ برتر برابر تیم سابقش قرار بگیرد، تاکید کرد: من سال‌ها در سایپا حضور داشتم و خاطرات خوبی از بازی در این تیم دارم. به هر حال قسمت نبود در این تیم بمانم و حالا در نساجی هستم و از این بابت خیلی خوشحالم. مطمئناً تلاش می‌کنم تا در بازی با سایپا بهترین بازی را انجام دهم و برای موفقیت نساجی تلاش کنم. در این مدت هم هواداران نساجی که درک و شعور بالایی دارند، سعی کردند در این تیم زودتر جا بیفتم و به تیمم کمک کنم.
شاه‌علی‌دوست در خصوص کار کردن با وحید فاضلی که برای اولین بار در لیگ برتر به عنوان سرمربی فعالیت می‌کند، تصریح کرد: این درست است که فاضلی در لیگ سرمربی نبوده ولی در تیم‌هایی که بوده همیشه اختیارات زیادی داشته است. باشگاه نساجی بعد از جدایی محمود فکری انتخاب هوشمندانه‌ای انجام داد و به‌جای اینکه تصمیم احساسی بگیرد یک تصمیم منطقی گرفت. فاضلی با بازیکنان رابطه خوبی دارد و همه ما دست به دست هم داده‌ایم تا نتایج خوبی بگیریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار