بازسازی 12 هزار خانه در سرپل ذهاب توسط اصفهانی‌ها

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حدود 12 هزار واحد مسکونی در سرپل ذهاب توسط مدیریت بحران اصفهان بازسازی شد و در‌ حال بازسازی 4 هزار واحد مسکونی در لرستان هستیم.

به گزارش فارس، منصور شیشه‌فروش پیش از ظهر امروز در اختتامیه کارگاه ملی امداد و نجات ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تشکر می‌کنم که این ابتکار را به خرج داد و کارگاه ملی امداد و نجات را برگزار کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان افزود: کشور ایران در 2 کمربند زلزله‌خیز آلپ هیمالیا و خشکی و نیمه خشکی جهان قرار دارد، زلزله‌های زیادی که تاکنون داشته‌ایم نمودی از این موضوع است، همچنین تغییرات اقلیمی زیادی را پشت سر می‌گذاریم.

وی بابیان این‌که آموزش برای کنترل حوادث انجام داده‌شده، گفت: می‌خواهیم بعد از رخ دادن حوادث با کم‌ترین اثرات آن‌ها را کنترل کنیم؛ جوانان حاضر در این دوره در استان خود تشکلی ایجاد می‌کنند تا در کنار مسئولان در مواقع حوادث برای پیشگیری و کنترل حوادث اقدامات لازم را انجام دهند.

شیشه‌فروش با اشاره به حوادث اخیر در غرب کشور عنوان داشت: حدود 12 هزار واحد مسکونی در سرپل ذهاب توسط مدیریت بحران اصفهان بازسازی شد و در‌ حال بازسازی 4 هزار واحد مسکونی در لرستان هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان بابیان این‌که کشور ما در استاندارهای جهانی در کنترل حوادث موفق عمل کرده، گفت: امداد و نجات زمانی مؤثر است که امدادگران با آرامش حوادث را کنترل کنند و خودشان دچار آسیب و حادثه نشوند.

وی در همچنین یادآور شد: آمادگی قبل از بحران، حضور منسجم و باثبات و با برنامه عمل کردن 3 کلید طلایی در مدیریت بحران هستند.

شیشه‌فروش در پایان خاطر‌نشان کرد: در مراحل امداد نجات باید سلسله‌مراتب را رعایت کنیم، منت بر کسی نگذاریم و برای استفاده از راه‌های دیگر انعطاف داشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار