سفر ارزان در سبد فرهنگی خانوارهای اصفهانی قرار می‌گیرد

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان گفت: سفر ارزان یکی از برنامه‌های جدی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در راستای توسعه گردشگری داخلی در کشور است.

فریدون الله یاری در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی کنونی سفر ارزان می‌تواند در توسعه و رونق گردشگری موثر واقع شود، اظهار داشت: با تقویت تأسیسات گردشگری داخلی می‌توان به سفر به عنوان یکی از نیازهای خانواده‌ها پاسخ داد.

وی افزود: در این راستا اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری استان اصفهان در تلاش است تا زمینه سفر ارزان را فراهم و در این راستا بسته‌های سفر ارزان را به شهروندان اصفهانی اعلام و معرفی کند.

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل‌آمده و توزیع مناسب مکانی و زمانی سفر در پهنه استان اصفهان، به دنبال اجرای طرح سفرهای ارزان قیمت که با عنوان «ساب» در پهنه استان اصفهان شناخته می‌شود هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: طرح سفرهای ارزان قیمت با معرفی ظرفیت‌های گردشگری ارزان به جامعه در صدد است تا سفر را در جایگاه مناسب در سبد خانوارها جای دهد و به کمک شهروندان زمینه توسعه گردشگری داخلی را فراهم کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار