پایان جشنواره کودک و نوجوان با معرفی آثار برتر داخلی و خارجی

آیین پایانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با معرفی برگزیدگان در سالن همایش‌های پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ دبیر این رویداد بین المللی در این آیین با حضور عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره کودک را فرصتی برای شکوفا شدن استعدادها دانست و گفت: در این دوره از جشنواره 182فیلم در سینماهای اصفهان برای علاقه مندان به تماشای فیلمهای کودک ونوجوان اکران شد که استقبال خوب بینندگان را به همراه داشت.

علیرضا تابش افزود: تفاوت جشنواره امسال با سال‌های گذشته شعاع گسترده‌تر شادی جشنواره و اکران فیلم های خاطره انگیز سینمای کودک و نوجوان‌ در 30شهر و 149نقطه کشور بوده است.

وی گفت: در بخش مسابقه بین الملل پروانه های زرین بهترین فیلم به اثر بیله، بهترین کارگردان هم به مهدی جعفری باتهیه فیلم 23نفر، بهترین فیلم نامه هم به جادوگر کودک، بهترین فیلم کوتاه به عباس جلالی یکتا با اثر پسردریا، جایزه مسابقه بین الملل هم به جاسکیت اعطا شد.

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان افزود: همچنین در بخش مسابقه پویانمایی پروانه زرین بهترین فیلم بلند به فیلمهای جیکوب، می می و سگهای سخنگو اهداء شد و پروانه زرین بهترین فیلم کوتاه این بخش ابری و هیات داوران کودک و نوجوان بین الملل دیپلم افتخار بخش پویانمایی را به لوئیز ولوکا و ماموریت به ماه اعطا کردند

علیرضا تابش گفت:هیات داوران کودک و نوجوان بین الملل هم در بخش مسابقه پروانه زرین بخش جایزه داستانی را به فیلم هکر اهداء کردند.

وی افزود: فیلم شاهین ها موفق به کسب جایزه سیفژ بخش مسابقه این رویداد بین المللی شد.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان ونوجوانان پس از هفت فعالیت هنری امشب در اصفهان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار