سردار رحیمی: مجوزی برای ورود خودرو‌های تاکسی اینترنتی نیست

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همه شامل طرح ممنوعیت تردد می‌شوند و مجوزی برای ورود خودرو‌های تاکسی اینترنتی وجود ندارد.

سردار حسین رحیمی درباره اینکه آیا رانندگان تاکسی‌های اینترنتی برای تردد در ساعات منع تردد در شهر مجاز هستند یا خیر گفت: چنین ادعای درست نیست، همه شامل طرح ممنوعیت تردد می‌شوند و مجوزی برای ورود خودرو‌های تاکسی اینترنتی و ... نیست.
وی با بیان اینکه مجوز‌های تردد برای خودرو‌هایی که ترددشان دارای ضرورت باشد از سوی فرمانداری صادر خواهد شد، افزود: رانندگان این خودرو‌ها اگر ضرروتی برای تردد دارند یا خودشان یا از طریق شرکتشان باید مجوز تردد را دریافت کنند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: معیار پلیس برای عدم جریمه خودرو‌هایی که در ساعت غیرمجاز تردد می‌کنند مجوزی است که از سوی فرمانداری صادر می‌شود و ما براساس آن عمل خواهیم کرد.
رحیمی در عین حال از همراهی و همکاری مردم در اجرای محدودیت‌ها قدردانی کرد و گفت: پلیس جزو نهاد‌هایی بود که در این مدت نه تنها تعطیلی نداشته بلکه در آماده باش هم هست و به شکل محسوس و نامحسوس خیابان‌ها و معابر را پوشش می‌دهیم و بر اجرای پروتکل‌ها نظارت می‌کنیم.
به گفته وی، تمام این اقدامات برای حفاظت از سلامتی و جان شهروندان انجام می‌شود و خوشبختانه میزان همکاری شهروندان با اجرای محدودیت‌ها نیز بسیار خوب بوده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار