واکنش رجب‌زاده به شایعه برکناری منصوریان

مهدی رجب‌زاده پیشکسوت باشگاه ذوب‌آهن پس از جلسه با مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن، در مورد شایعاتی مبنی بر برکناری علیرضا منصوریان از سرمربیگری این تیم صحبت کرد.

به گزارش مدال ، مهدی رجب زاده یکی از بااخلاق‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و بازیکن سابق ذوب‌آهن که سال‌ها در این تیم بازی کرد در پایان لیگ هفدهم از ذوب‌آهن و دنیای بازیگری خداحافظی کرد. او توسط یکی از مقامات رده بالای کارخانه ذوب‌آهن به نشستی دعوت شد؛ دعوتی که حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت.
بعد از باخت ذوب‌آهن در هفته اول با چه منظوری به ملاقات مدیر‌عامل کارخانه ذوب‌آهن رفتید؟!
بحث من با آقای یزدی زاده کاملاً شخصی بود. به جهت حضورشان در هیئت‌مدیره باشگاه کاملاً از ایشان شناخت داشتم.
اما طبعاً بعد از ملاقات شما بحث‌های حاشیه‌ای هم مطرح می‌شود.
من با مدیر‌عامل کارخانه هیچ بحثی در مورد حضور در کادر فنی نداشتم و اصلاً این کار را حرفه‌ای نمی‌دانم. سرمربی تیم ذوب‌آهن فقط یک بازی را سپری کرده به همین دلیل اصلاً درست و اخلاقی نیست که بحثی در مورد رفتن این مربی مطرح شود.
اما تو و ذوب‌آهن به نظر جداشدنی نیستید.
بله من نمی‌توانم از فولاد‌شهر جدا شوم به همین دلیل هم ۹۰ درصد بازی‌های تیم محبوبم را از نزدیک تماشا کردم. این بار هم بازی ذوب‌آهن مقابل سایپا را از جایگاه وِیژه تماشا کردم، اما این موارد دلیل نمی‌شود که ملاقاتم با مدیریت کارخانه در رابطه با کادر فنی تیم باشد.
اگر از شما برای حضور در کادر فنی ذوب‌آهن دعوت به عمل آید می‌روید؟
زمانی می‌توانم در این مورد حرف بزنم که از من برای حضور در کادر فنی دعوت کنند، اما زمانی که هیچ صحبتی نشده من نمی‌توانم در این خصوص حرف بزنم.
چرا ذوب‌آهن بازی ۲ بر صفر برده را با باخت عوض کرد؟!
من فکر می‌کنم اخراج بازیکن ذوب‌آهن و یک‌سری اشتباهات فردی موجب باخت تیم شد هر چند ذوب‌آهن حتی در زمان ۱۰ نفره شدن هم یکی دو فرصت خوب برای اضافه کردن به تعداد گل‌هایش داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار