مردم روشهای درمان کرونا را در عطاری ها جستجو نکنند

-عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:تاثیر احتمالی طب سنتی در درمان کویید ۱۹ را نمی توان با کاسبی عده ای در عطاری ها مقایسه کرد چرا که طب سنتی ریشه در علم و پژوهش دارد.

مینو محرز با تاکید بر اینکه استفاده از طب سنتی در درمان کووید ۱۹ از گیاهان دارویی در عطاری‌ها متمایز است، اظهار داشت: در موضوع طب لازم است بر اساس مشاهدات و یافته‌های علمی اظهار نظر کرد و قطعاً اگر طب سنتی بتواند بر درمان کرونا مؤثر باشد اتفاق مبارکی خواهد بود.

وی افزود: شواهد و مستندات می‌تواند مهر تأییدی بر اثربخشی طب سنتی در درمان کووید ۱۹ شود و با مؤثر بودن شواهد می‌توان بر ادعای اثربخشی طب سنتی بر درمان کرونا تاکید کرد.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با هشدار اینکه کووید ۱۹ بیماری پیش‌رونده است، تصریح کرد: نمی‌توان مسیر غلطی به بیماران کرونایی داد چراکه با درگیری افراد به این بیماری ممکن است فرصت‌های درمانی از بین برود.

وی اضافه کرد: طب سنتی را نمی‌توان با کاسبی عده‌ای در عطاری‌ها اشتباه گرفت چرا که طب سنتی رشته‌ای دانشگاهی است و نباید این مسئله با عوام فریبی همراه شود و شهروندان در مسیر غلط درمان گیاهی کووید ۱۹ را در عطاری‌ها جست و جو کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار