جشنی برای گل‌های لاله‌عباسی

جشن بذرپاشان که آغازگر دومین جشنواره لاله‌عباسی اصفهان است، ششم شهریورماه در ناژوان برگزار می‌شود.

دبیر هنری دومین جشنواره گل لاله‌عباسی در گفت‌وگو با ایسنا-منطقه اصفهان اظهار کرد: «تلاش کنیم، صبور باشیم، متوقف نشویم»؛ این شعاری است که موسسه فرهنگی هنری رویش مهر برای برپایی دومین جشنواره گل لاله‌عباسی در اصفهان انتخاب کرده است. جشنواره‌ای که رویکرد آن به‌طور کل، سوق دادن نگاه انسان‌ها به صبر، مشاهده و پاسداشت و تعامل با طبیعت است و دومین دوره آن به شیوه‌ای عملی‌تر و شامل همه سنین برگزار می‌شود.
حامد قصری ادامه داد: بخش عملی جشنواره، در قطعه زمینی در منطقه ناژوان اصفهان می‌گذرد و تمام تولیدات فرهنگی و هنری مثل گل نوشت (داستان،شعر، جستار، نوشتار)، خاطره گویی، نقاشی، عکاسی، سفال و پاپیه ماشه، طراحی بر روی پارچه، گرافیک، فستیوال موسیقی و تئاتر خیابانی کنار همان زمین با حضور مخاطبان ایجاد می‌شود.
وی تصریح کرد: جشنواره شامل بخش‌هایی مثل داستان، شعر، جستار، نوشتار، عکس ( تک عکس، مجموعه عکس و موبایل گرافی)، نقاشی، گرافیک، سرامیک و سفال، طراحی بر روی پارچه و فیلم‌های کوتاه است که هر شرکت‌کننده می‌تواند تا یکم آبان ماه حداکثر با سه اثر در آن شرکت کند. فراخوان این بخش‌ها نیز به‌صورت مجزا در طول برگزاری جشنواره منتشر می‌شود.
قصری، با اشاره به زمان برگزاری جشن آغازین این جشنواره گفت: ششم شهریور ماه از ساعت 9 تا 11 صبح در محل باغ گل لاله‌عباسی ناژوان، جنب باغ پرندگان دور هم جمع می‌شویم و در قطعه زمین 1000 متری‌ که توسط شهرداری اصفهان در اختیار جشنواره قرار داده‌شده، شاهد جشن بذرپاشان و اجرای برنامه‌های مختلف خواهیم بود.
وی افزود: سارا آصفی، مجری جشن آغازین دومین جشنواره گل لاله‌عباسی است و مدیریت طرح ساماندهی ناژوان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در برگزاری آن با موسسه رویش مهر همکاری دارند.
به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان برای ارسال آثار به این جشنواره و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی http://rooyesh.com/lalehabbasi مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار