حسینی: تصمیم داور برای بازبینی صحنه پنالتی درست بود

مدافع ذوب آهن در مورد تقابل با پیکان و صحنه جنجالی پنالتی از سوی خودش صحبت کرد.

عبدالله حسینی در خصوص بازی ذوب آهن مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوبی بود و می‌دانستیم با حریف سختی بازی داریم و کار دشواری در زمین خواهیم داشت. فرصت این را داشتیم که در این بازی به برتری برسیم ولی در نهایت در سومین بازی هم نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدست نیاوردیم و امیدوارم این روند از بازی‌های بعدی قطع شود و بتوانیم مزد بازی خوبمان را بگیریم و جواب زحمات کادرفنی را بدهیم.
وی در مورد صحنه‌ای که منجر به اعلام ضربه پنالتی از سوی داور شد و بعد با بازبینی صحنه از تصمیمش منصرف شد گفت: به دلیل اتفاقات دو هفته قبل واقعاً استرس این را داشتیم که با کوچکترین برخوردی دوباره یک تصمیم اشتباه گرفته شود و در نتیجه بازی تاثیر بگذارد و وقتی داور پنالتی گرفت با خودم گفتم در سومین بازی هم این اتفاق تکرار شد. من اصلاً برخوردی با بازیکن حریف نداشتم و خود پورامینی هم در صحبتی که با هم داشتیم گفتش که برخوردی نداشتیم. خدا را شکر که داور قبول کرد صحنه را باز بینی کند و با این کار شرافت خودش را نشان داد و تصمیم درستی گرفت.
مدافع ذوب آهن در ادامه عنوان کرد: این بازی و بازی های دیگر و اتفاقاتی که در آن رخ داد نشان داد فوتبال ما چقدر به تکنولوژی های کمک به داوران نیاز دارد و اگر امکان استفاده از VAR وجود ندارد همین دوربین های کنار زمین افزایش پیدا کند و داوران از آنها کمک بگیرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار