علیزاده: اگر در ارومیه می‌ماندم،‌ ضرر می‌کردم/ تذکرات کادر فنی را به خوبی اجرا کردیم

بازیکن تیم والیبال هراز آمل گفت: حدود دو سال است که محمدرضا حضرت‌پور، لیبرو جوان و اول تیم ملی در تیم شهرداری ارومیه بازی می‌کند و اگر من هم در این تیم می‌ماندم، هر دو ضرر می‌کردیم.

عبدالرضا علیزاده، لیبرو تیم والیبال هراز آمل در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل شهرداری ورامین در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما بعد از شکست مقابل شهرداری ارومیه به این برد نیاز داشتیم و خوشبختانه 3 بر صفر پیروز شدیم.
بازیکن تیم هراز آمل ادامه داد: ما با تمام توان و انرژی وارد زمین شدیم و تمام نکاتی را که کادر فنی به ما تذکر داده بود به خوبی اجرا کردیم.
لیبرو پیشین تیم ملی درباره دوری دو ساله از تیم شهرش،‌ شهرداری ارومیه گفت: حدود 2 سال است که محمدرضا حضرت‌پور، لیبرو جوان و اول تیم ملی در تیم شهرداری ارومیه بازی می‌کند. اگر من هم در این تیم می‌ماندم، هر دو ضرر می‌کردیم. من دوست دارم در همیشه در ترکیب ثابت تیمم باشم و امکان حضور دو لیبرو خوب در تیم شهرداری ارومیه وجود نداشت.
تیم هراز آمل در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال، روز یک‌شنبه ساعت 17 در سالن فدراسیون والیبال به مصاف شهرداری قزوین خواهد رفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار