حلالی: بازی تراکتور - سپاهان کیفیت لازم را نداشت

کارشناس فوتبال گفت: شرایط آب و هوایی تبریز باعث شد تا بازی تراکتور و سپاهان بارفنی نداشته باشد.

اسماعیل حلالی کارشناس فوتبال کشورمان، درباره شکست تیم فوتبال تراکتور برابر تیم سپاهان اظهار کرد: تیم‌های تراکتور و سپاهان همواره بازی‌های باکیفیت و با کلاسی را از لحاظ فنی ارائه می کردند، اما این مرتبه بازی خوبی به نمایش نگذاشتند.
او ادامه داد: تیم سپاهان در این بازی یکی - ۲ موقعیت گلزنی ایجاد کرد و در نهایت این تیم توانست به گل دست یابد. تیم‌های لیگ برتری هنوز به فرم ایده آل خود نرسیده اند. شرایط آب و هوایی تبریز باعث شد تا بازی تراکتور و سپاهان کیفیت لازم را نداشته باشد.

بازی تراکتور و سپاهان بار فنی نداشت

حلالی بیان کرد: تیم سپاهان بعد از گل فشار زیادی نیاورد و این تیم به ضدحملات چشم دوخت و به لاک دفاعی فرو رفت. به نظرم این بازی بار فنی زیادی نداشت و تیم تراکتور در ۲۰ دقیقه پایانی برای اینکه زمان را از دست ندهد به ارسال‌های هوایی روی آورد، اما این تیم به علت تراکم دفاعی سپاهان و ناهماهنگی بین بازیکنان خود نتوانست گلزنی کند. در مجموع کار تراکتور سخت شده است. امیدوارم شرایط این تیم تبریزی در بازی‌های بعدی بهتر شود.

نبود مهاجم گلزن باعث ناکامی تراکتور شده است

کارشناس فوتبال درباره علت ناکامی تراکتور در ۳ بازی ابتدایی گفت: نبود مهاجم گلزن یکی از دلایل ناکامی تراکتور در گلزنی است. به نظرم تراکتور باید در برخی از پست‌ها تقویت شود. ناهماهنگی بین بازیکنان این تیم مشهود است.

سیستم دفاعی۳ نفره در تراکتور کارایی ندارد

او درباره سیستم دفاعی۳ نفره تراکتور اظهار کرد: سیستم۲ -۵ -۳ شکل متفاوتی پیدا کرده است و زمان می‌برد تا این سیستم در تراکتور جا بیفتد. البته این سیستم در تیم تراکتور کارایی ندارد.
حلالی درباره اینکه منصوریان می‌تواند در تراکتور به موفقیت برسد، بیان کرد: امیدوارم منصوریان موفق شود، اما شرایط آب و هوایی تبریز باعث می‌شود تا این مربی نتواند در کوتاه مدت به اهداف خود برسد. تیم تراکتور دیر بسته شده است و سرمربی او هم دیر انتخاب شد. زمانی این تیم شروع به یارگیری کرد که بیشتر بازیکنان خوب به تیم‌های دیگر ملحق شده بودند. به نظرم منصوریان سال سختی را پیش رو خواهد داشت.
او در پایان گفت: اگر تیم تراکتور نتواند امتیازات شروع بازی‌ها را بگیرد در آن صورت اعتماد به نفس و روحیه بازیکنان این تیم تضعیف می‌شود و کار منصوریان برای خروج از بحران سخت می‌شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار