شهرستان شاهین شهر با ظرفیت بیش از 50 درصد مجموعه های صنعتی فعالیت می کند

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه خبر از فعالیت بیش از 50 درصد ظرفیت مجموعه های صنعتی این شهرستان داد.

به گزارش اصفهان امروز؛ اسفندیار تاجمیری در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهرستان شاهین شهر و میمه یک شهرستان صنعتی است و با توجه به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، در حال حاضر دارای 2 هزار و 500 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ می باشد و با این رقم عنوان رتبه دوم استان در تولید محصولات صنعتی را داریم.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل سرمایه گذاری در شهرستان کارگروه کمیته تسهیل در سرمایه گذاری راه اندازی شده است و ما تمام تلاشمان را می کنیم سرمایه گذاران بتوانند در مسیر درست سرمایه خود را در هر نقطه از این شهرستان سرمایه گذاری کنند به طوری که امروز پس از بررسی و نهایی کردن چند طرح به استان ارجاع داده شد.

فرماندار شهرستان به حضور استاندار در شهرستان در خصوص رفع مشکلات شرکت ها و صنایع شهرستان اشاره کرد و گفت: به عنوان نماینده دولت اعلام می کنم ما آمادگی لازم جهت هر گونه سرمایه گذاری و یا برطرف کردن مشکلات سرمایه گذاران در سطح شهرستان را داریم.

تاجمیری از افتتاح پروژه ها در سطح شهرستان سخن گفت و افزود: به مناسبت هفته دولت 51 پروژه با اعتباری بیش از 72 میلیارد تومان افتتاح می شود که در این رابطه 6 پروژه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در مناطق شهری و روستایی افتتاح خواهد شد، کلنگ زنی مجموعه بازار فلافل فروش ها در کمپینگ شرق شاهین شهر و یک مرغداری با بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار در روستا از جمله این پروژه ها به شمار می آید.

وی اظهار داشت: بهره برداری از 2 طرح ملی بزرگ را نیز در دستور کار داریم که در سفر هیئت دولت در آینده ای نزدیک برنامه ریزی شده است.

فرماندار در پاسخ به سوال خبرنگاری در حوزه مواد مخدر گفت: مواد مخدر در حوزه پیشگیری، مقابله و درمان است که در کمیسیون های امنیتی این سه حوزه عمده سیاست گذاری را در شورای هماهنگی به خود اختصاص داده است و لازم است فعالیت در حوزه مواد مخدر از حالت محرمانه خارج و به یک مسئله اجتماعی تبدیل شود و مسئولین نباید صورت مسئله را پاک کنند همه با کمک هم می توانیم قدم های مثبتی را برای حل این موضوع برداریم.

تاجمیری در ادامه بیان داشت: چرا در شهرستانی که 9 شهرک صنعتی فعال دارد و دومین شهرستان صنعتی استان اصفهان محسوب می‌شود، اداره محیط‌ زیست شهرستان شهر، ساختمان اختصاصی اداری ندارد و این اداره در ساختمان استیجاری با حداقل نیروی انسانی فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار