پورامینی: دلم نیامد حق ذوب‌آهن ضایع شود/ نمی‌توانستم دروغ بگویم

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: داور چهارم در مورد صحنه پنالتی از من سوال کرد و من نمی‌توانستم چیزی جز حقیقت بگویم.

حسین پورامینی ، در مورد اعتراف به خطا نکردن بازیکن تیم فوتبال پیکان روی خودش اظهار داشت: در بازی شرایط به شکلی رقم خورد که من منتظر بودم بازیکن حریف روی من خطا کند، اما برخوردی صورت نگرفت، هرچند داور پنالتی گرفت. این صحنه باعث اعتراض‌هایی شد و همه به هم ریختند.
وی ادامه داد: در این صحنه داور چهارم از من پرسید که آیا واقعاً پنالتی بود که من گفتم به من برخورد نکرد و او هم از من تشکر کرد و رفت. خدایی بازیکن حریف به من برخورد نکرد و نمی‌توانستم دروغ بگویم. از طرفی به گفته ذوب‌آهنی‌ها دو هفته قبل هم حقشان ضایع شده بود و دلم نمی‌آمد بار دیگر این اتفاق برایشان رخ دهد.
*خوشحالم حقیقت را گفتم
وی با اشاره به تمجید مهدی تارتار مربی تیم پیکان از این رفتار بازیکنش خاطرنشان کرد: خدا را شکر سرمربی از حرکت من حمایت کرد و با این حمایت احساس بهتری دارم، اما بازیکنان چیزی نگفتند. در ظاهر که به این تصمیم اعتراضی نداشتند، اما نمی‌دانم در دلشان چه فکری کردند! وقتی حریف برخوردی با من نداشت و داور چهارم هم از من سوال کرد نمی‌توانستم چیز دیگری بگویم.
بازیکن تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: امیدوارم با همت همه بازیکنان در بازی‌های بعدی با امتیازات بیشتری زمین مسابقه را ترک کنیم. به هر حال در آن صحنه واقعاً برخوردی صورت نگرفته بود و من خوشحالم حقیقت را گفتم.
*تارتار به فوتبال مالکانه علاقه دارد
پورامینی در مورد عملکرد دو تیم پیکان و ذوب آهن در این دیدار تصریح کرد: ما مستحق سه امتیاز بودیم، اما متاسفانه هر چه تلاش کردیم موفق نشدیم. امیدوارم در ادامه لیگ نتایج بهتری بگیریم و در جدول جایگاه خود را ارتقاء دهیم. تیم ما در این مسابقه نسبت به بازی‌های قبل عملکرد بهتری داشت و از نظر من بازی بهتری انجام دادیم.
بازیکن تیم فوتبال پیکان ادامه داد: صحبت‌های مهدی تارتار و دیگر همکارانش باعث شد تیم عملکرد رو به جلویی داشته باشد. پیکان تیم خوبی است و امیدوارم با صبوری و تلاش همه اعضای تیم روند بهتری در پیش بگیریم.
پورامینی در مورد استعفای هفته گذشته تارتار و تاثیر آن در عملکرد پیکان متذکر شد: در چهار سالی که شاگرد تارتار بودم متوجه شدم به فوتبال مالکانه علاقه دارد و سعی می‌کند تیم را به این سمت سوق دهد. فکر می‌کنم خودش هم از این بازی راضی بود؛ امیدوارم هفته به هفته پیشرفت کنیم. می‌توانیم روز‌های بهتری در لیگ فصل جاری داشته باشیم و سه امتیاز‌های شیرینی را کسب کنیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار