مهابادی: می‌خواهیم هیچ بازیکن شایسته‌ای از چشم کادر فنی دور نماند

سرمربى تیم فوتبال جوانان که در روزهاى گذشته با کلیه مربیان باشگاه‌ها صحبت کرده است، بر ضرورت توجه به تمامى بازیکنان شایسته این رده سنی تأکید کرد.

داود مهابادی در گفت‌وگو با سایت رسمى فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه در روزهاى گذشته، با مربیان مختلف باشگاه‌ها در لیگ برتر و حتى لیگ دسته اول گفت‌وگو و از آنها درخواست کردیم تمامى نفرات مستعد و توانمند این رده سنى را به ما معرفى کنند. من پیش از این با آقاى پورموسوى سرمربى سابق تیم جوانان هم صحبت و از زحمات ایشان تشکر کردم.
وی با بیان اینکه مربیان قبلى تیم جوانان استعدادیابى خوبى انجام داده و نفرات شایسته‌اى را انتخاب کرده‌اند، گفت: تلاش ما هم این است که استخوان‌بندى این تیم حفظ شود، اما از طرفى هیچ بازیکن شایسته‌اى را هم نادیده نمى‌گیریم.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با تمجید از این تیم تصریح کرد: تیم جوانان ظرفیت بسیار خوبى دارد و بخش زیادى از ترکیب نفرات تیم مشخص شده‌اند، اما در چند پست مى‌توانیم این تیم را تقویت کنیم و با تعامل باشگاه‌ها مى‌خواهیم هیچ بازیکن شایسته‌اى از چشم کادر فنى دور نماند.

مهابادی در پایان پیرامون روند آماده‌سازى و برنامه‌هاى این تیم خاطرنشان کرد: با همکارى و تلاش مسئولان فدراسیون، به دنبال برگزارى بازى‌هاى تدارکاتى همچنین اردوهاى مناسب در فرصت باقیمانده هستیم. البته سعى مى‌کنیم با رعایت کامل پروتکل‌هاى بهداشتى با شرایط مناسب براى حضور در مسابقات آماده شویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار