نحوه تحویل دستگاه کپسول اکسیژن به بیماران توسط هلال احمر

رئیس سازمان داوطلبان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره نحوه تحویل دستگاه کپسول اکسیژن به بیماران به صورت رایگان توسط بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر توضیح داد.

محمد نصیری ، با اشاره به برنامه ریزی جمعیت هلال احمر برای تأمین 4 هزار دستگاه کپسول اکسیژن و یک هزار دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی از محل کمک‌های مردمی، اظهار کرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر دارای 1500 کپسول بود که طی روزهای گذشته کپسول‌های جدید با حمایت خیرین به این میزان اضافه شده است.
وی با بیان اینکه حداقل 4 هزار دستگاه کپسول اکسیژن برای بیماران نیاز است، گفت: خیرین و نیکوکاران می توانند #5151*733* کمک‌های خود در پویش " نفس هدیه کنیم" اهد کنند و در این کمپین هدف گذاری شده است که 4 هزار دستگاه کپسول اکسیژن و یک هزار دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی تأمین شود.
رئیس سازمان داوطلبان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره نحوه توزیع و واگذاری دستگاه کپسول اکسیژن به بیماران افزود: این افراد باید ابتدا از مراکز درمانی، بیمارستانی و یا مراکز بهداشتی که طرح غربالگری بیماری کرونا را انجام می دهند برگه نیاز دستگاه اکسیژن برای بیمار خود اخذ و آن را به شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان‌ها ارائه کنند.
نصیری اضافه کرد: شعب استان‌ها نیز با اخذ این برگه اقدام به تحویل دستگاه کپسول اکسیژن به مراجعه کننده می‌کنند.
وی درباره مدت زمان امانت کپسول‌های اکسیژن گفت: دو هفته برای این تجهیزات در نظر گرفته شده است که البته این زمان با تأیید پزشک جمعیت هلال احمر قابل تمدید است.
رئیس سازمان داوطلبان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: بیماران و مراجعه کنندگان هیچ هزینه‌ای بابت به امانت گرفتن دستگاه کپسول اکسیژن پرداخت نمی‌کنند. همچنین در شهرستان‌ها نیازی به ارائه ضمانت نیست اما در شهرها و کلانشهرهای بزرگ مراجعه کنندگان باید یک کارت شناسایی معتبر به جمعیت هلال احمر ارائه دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار