جسد کوهنورد اصفهانی در ارتفاع ۵۵۰۰ متری دماوند پیدا شد

رئیس هیأت کوهنوردی اصفهان گفت: صبح امروز پس از صعود کوهنوردان اصفهان و مازندرانی به ارتفاع ۵۵۰۰ متری قله دماوند، جسد بی جان فرزاد موسایی در منطقه کافر دره پیدا شد.

مهدی نصر اصفهانی، عصر امروز در گفت‌وگو با فارس، پیرامون آخرین وضعیت جستوجو کوهنورد اصفهانی مفقود شده در کوه‌های دماوند اظهار داشت: صبح امروز پس از صعود کوهنوردان اصفهان و مازندرانی به ارتفاع ۵۵۰۰ متری قله دماوند، جسد بی جان فرزاد موسایی در منطقه کافر دره پیدا شد.
رئیس هیأت کوهنوردی اصفهان تشریح کرد: منطقه کافر دره، دارای دهلیزهای بسیار خطرناکی است و طبق شواهد واصله، کوهنورد اصفهانی به یکی از این دهلیز سقوط کرده است.
وی افزود: معتقد هستیم موسایی، صعود خود را انجام داده است و در حال بازگشت دچار سانحه شده است؛ هم‌اکنون تیم‌های امدادی در حال انتقال جسد به پایین هستند و با توجه به شرایط بسیار بد جوی احتمال می‌دهیم که پیکر وی تا فردا آماده انتقال به اصفهان را داشته باشد.
نصر اصفهانی در پایان گفت: جای دارد به تمامی خانواده کوهنوردی اصفهان و همچنین خانواده موسایی عرض تسلیت داشته باشم و همچنین از تمامی عزیزانی که در طی روزهای اخیر بدون هیچ وفقه و خستگی اقدام به کمک رسانی کردند کمال تشکر را داشته باشم.
به گزارش فارس، دوشنبه هفته گذشته فرزاد موسایی برای صعود به قله دماوند رفت و بعد از اینکه دو روز از وی خبری نشد، تیم‌های امداد و نجات از روز پنج‌شنبه همان هفته در منطقه مستقر شدند اما اثری از این کوهنورد پیدا نکردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار