آرایشگاه‌های مردانه محدودیت‌های کرونایی را دور می‌زنند

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه استان اصفهان گفت: با اجرای محدودیت‌های کرونایی، آرایشگاه‌های مردانه شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، در صورتی که قبل از انجام این طرح تمامی شیوه نامه‌ها توسط آرایشگران رعایت می‌شد.

اصغر شجره‌ طوبی رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه استان اصفهان ، درباره تاثیر منفی تعطیلی آرایشگاه‌های مردانه اظهار داشت: با اعمال طرح عدم فعالیت آرایشگران این واحد‌ها شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند. آرایشگری یکی از شغل‌های روز مزد است و افراد با مشکلات کرایه مغازه یا سالن روبه‌رو هستند.
او با بیان این که این شغل باید در گروه‌های شغلی ۳ قرار گیرد افزود: با توجه به نیاز مردم و رعایت بهداشت فردی این شغل باید در گروه‌های شغلی ۳ قرار گیرد تا در کنار شغل‌های دیگر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.


رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه استان اصفهان درباره آثار زیان‌بار تخلفات آرایشگران گفت: هم‌زمان با اجرای این طرح، آرایشگاه‌ها با درب‌های نیمه بسته و حتی بسته فعالیت می‌کنند. جریان نداشتن هوا در محیط و رعایت نکردن فاصله اجتماعی باعث درگیر شدن افراد با این بیماری می‌شود.

او با اشاره به گزارش تخلفات توسط اتحادیه افزود: ما واحد‌های متختلف را گزارش می‌دهیم تا برخورد‌های لازم توسط سازمان بازرسی استان، تیم‌های نظارت بر موازین بهداشتی اصفهان و نظارت بر اماکن عمومی انجام شود. اما این گزارش‌ها منجر به کنترل مطلوب رعایت محدودیت‌های کرونایی نمی‌شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار