مهمان سومین برنامه «قرنطینه» معرفی شد

سیاوش صفاریان پور تهیه کننده و مجری در سومین قسمت از برنامه تلویزیونی «قرنطینه» مهمان امین زندگانی با موضوع حضور در فضای مجازی است.

سومین قسمت از فصل جدید برنامه «قرنطینه» به تهیه کنندگی محمد ابراهیم امینیان پنجشنبه ۲۰ آذر میزبان سیاوش صفاریان پور با موضوع حضور در فضای مجازی است که ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

فصل جدید برنامه تلویزیونی «قرنطینه» با اجرای امین زندگانی با بخش های مختلف همچون گفتگو با مهمان، موشن گرافی (معرفی مهمان برنامه)، دوربین مخفی (مرتبط با موضوع برنامه) و پخش انیمیشن خواهد بود.

محمد ابراهیم امینیان تهیه کننده برنامه «قرنطینه» گفت: استفاده از نام قرنطینه در روزها و شرایط سخت کرونایی به این مفهوم است که زندگی با تمام محدودیت ها در جریان است و همچنان ادامه دارد. ما این موضوع را در دکور برنامه نیز لحاظ کرده ایم و فضای را به گونه ای طراحی کرده ایم که از ۲ رنگ آبی و زرد برای مهمان و مجری استفاده شده و به نوعی محدودیت ایجاد کرده ایم. در این برنامه سعی شده از دریچه طنز، به مسائل و موضوعات اجتماعی روز کشور پرداخته شود.

«قرنطینه» با همکاری مشترک بسیج رسانه ملی و گروه اجتماعی شبکه پنج هر پنجشنبه ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۹ خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار