ستاری:‌ امیدوارم روز جمعه هوای تبریز آفتابی باشد/ برای شکست تراکتور به این شهر می‌رویم

مدافع چپ تیم فوتبال پیکان گفت:‌ بازی سختی برابر تراکتور در پیش داریم اما در تبریز هدفی جز شکست دادن این تیم نخواهیم داشت.

محمد ستاری ، در خصوص تساوی خانگی تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: می‌دانستیم بازی آسانی نداریم اما ترکیب و نوع سیستم تیم حریف در نیمه اول ما را غافلگیر کرد. در نیمه اول با اینکه نمایش خوبی نداشتیم اما به تیم حریف موقعیت ندادیم. در نیمه دوم شرایط فرق کرد و ما چند فرصت بسیار خوب داشتیم که متاسفانه به هدر رفت، حتی یک ضربه پنالتی را هم از دست دادیم. ما بدشانس بودیم اما این اتفاقات در فوتبال طبیعی است، در بازی با گل‌گهر تیم حریف چند موقعیت خوب از دست داد و در این بازی هم ما بدشانس بودیم.
وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکرد کرد: اگر سه امتیاز این بازی را می‌گرفتیم به صدر جدول می‌رفتیم و امیدوارم این تساوی را در بازی‌های بدی جبران کنیم، البته شرایط پیکان بعد از آمدن آقای تارتار خیلی بهتر شده و تفکرات این مربی هم در تیم جا افتاده است. ما قطعا هفته به هفته تیم بهتری خواهیم شد.
ستاری در خصوص بازی بعدی تیمش برابر تراکتور خاطرنشان کرد: من در تمام فصل‌های سال در تبریز بازی کرده‌ام اما بازی با تراکتور در تبریز، آن هم در این فصل از سال بسیار سخت است. ما امیدواریم هوای تبریز در روز جمعه آفتابی باشد تا سرما کمتر اذیت‌مان کند. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم اما مطمئنا برای شکست دادن تراکتور به تبریز می‌رویم و برای‌مان فرقی ندارد برابر چه تیمی بازی می‌کنیم.
مدافع پیکان در خصوص اینکه هنوز سرمربی جدید تراکتور انتخاب نشده است، تصریح کرد: این موضوع نمی‌تواند برای تراکتور چالش درست کند. آنها ماشین‌سازی را شکست دادند و مسعود شجاعی آنقدر تجربه دارد که تیمش را هدایت کند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار