عبادی‌پور: کار کردن با آلکنو برای من افتخار است

ملی‌پوش ایرانی تیم اسکرا گفت: آلکنو یکی از بهترین مربیان جهان به حساب می‌آید که این موضوع را با قهرمانی در المپیک ۲۰۱۲ لندن ثابت کرده است.

دو سال پیش وقتی تیم والیبال اسکرا بوهاتوف با ملی‌پوش ایرانی خود برای بازی مقابل تیم «نوویبرسیک» به روسیه رفته بود، میلاد عبادی‌پور به دلیل پایان ویزای کاریش در لهستان، نتوانست همراه سایر اعضای تیم به لهستان برگردد. او به تهران آمد و پس از یک هفته و برطرف شدن مشکل ویزا به لهستان برگشت.
عبادی‌‌پور در این مورد گفت: پس از مشکلی که در مسکو برایم پیش آمد به رئیس باشگاه گفتم که با توجه به قرارداد سه ساله من با تیم، خیلی خوب می‌شود اگر من و همسرم بتوانیم گذرنامه لهستانی بگیریم. نظر موافق رئیس باشگاه واقعاً مرا خوشحال کرد. سرانجام در ماه آگوست سال 2020 یک شهروند لهستانی شدم. هنوز گذرنامه خود را دریافت نکرده‌ام، ولی به زودی این اتفاق می‌افتد.
دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران یادآور شد: سؤالات زیادی از من در این مورد پرسیده شد. خیلی از هواداران تیم ملی فکر می‌کردند که ملیت خود را تغییر داده‌ام. باید بگویم که این یک سوءتفاهم است. پاسپورت دوم، فقط زندگی من در اروپا را راحت‌تر می‌کنند. من در سه سال آینده بیشتر در لهستان خواهم بود. لهستان بهترین مکان برای زندگی در تمام دنیاست و من می‌توانم تمام عمر در این کشور بمانم. در حال یاد گرفتن زبان لهستانی هم هستم، ولی زبان لهستانی همسرم از من بهتر است.
عبادی پور گفت: پوریا فیاضی، سید محمد موسوی و فرشاد احمدزاده (بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس) قبل از آمدن به لهستان با من صحبت و مشورت کردند. من به آنها گفتم خودتان به لهستان بیایید و همه چیز را خودتان را ببینید. فیاضی متأسفانه خیلی زود لیگ لهستان را ترک کرد، ولی گفت اگر پیشنهاد دیگری از پلاس‌لیگا داشته باشد با چشم بسته قرارداد را امضا می‌کند.
وی در مورد ابتلا به کرونا اظهار داشت: وحشتناک بود. در سالن بدنسازی احساس بدی داشتم، ولی نمی‌دانستم بیمار شده‌ام. به همین خاطر مثل همیشه تمرین کردم، اما بعد از ظهر، تمام انرژی خود را از دست دادم و سه روز بدون حرکت در رختخواب بودم. همه بدنم درد می‌کرد و تب بالایی داشتم. تقریباً مرده بودم! کم کم بهتر شدم و بعد از دو هفته به تمرینات برگشتم. 10 روز ابتدای تمرین برای خیلی سخت و دردآور بود.

عبادی‌پور در مورد سرمربیگری آلکنو در تیم ملی والیبال ایران گفت:‌ بالاخره این اتفاق افتاد. کار کردن با آلکنو برای من افتخار است. او یکی از بهترین مربیان جهان به حساب می‌آید که این موضوع را با قهرمانی در المپیک 2012 لندن ثابت کرده است. همه به آلکنو احترام می‌گذراند و ما می‌توانیم مطالب زیادی از او یاد بگیریم.
وی ادامه داد: من با بارتوژ بدنوژ ملی‌پوش لهستانی زنیت در مورد آلکنو صحبت کردم. او یک مربی کاملاً جدی است، ولی در پشت این شخصیت جدی، مرد مهربان و بزرگی وجود دارد. ما می‌خواهیم در المپیک توکیو، جزو چهار تیم برتر باشیم و برای کسب مدال بازی خواهیم کرد.
عبادی‌پور در مورد نخستین بازی المپیک 2020 مقابل لهستان گفت: تقابل با لهستان، تنها یک مسابقه است و تنها همین پیروزی ما را به دور دوم نمی‌رساند و شکست هم امیدهای ما را از بین نمی‌برد، ولی تک تک بازی‌های مرحله گروهی، اهمیت زیادی برای صعود و کسب مدال دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار