فروش زمین برای تامین هزینه‌ رکوردگیری رقابت‌های پارادوومیدانی

نایب قهرمان کم بینای بازی‌های پارالمپیک لندن و ریو در پرتاب نیزه از فروش زمین خود برای تامین هزینه های آماده سازی جهت حضور در مرحله دوم مسابقات رکوردگیری دوومیدانی خبر داد. 

سجاد نیک پرست اظهار کرد: به دلیل امکانات ضعیف بوشهر چاره ای نداشتم جز اینکه تمرینات خود را در مشهد زیر نظر مربی مشهدی طی کرده و در شرایط مناسب خود را برای مرحله دوم مسابقات رکوردگیری آماده کنم.
وی گفت: با وجود کسب افتخارات فراوان در مسابقات پارالمپیک، پاراآسیایی و جهانی همواره مورد کم توجهی قرار گرفته ام. ضمن این که برای پیدا کردن کار به ارگان ها و نهادهای مختلف مراجعه کردم که تاکنون بی ثمر بوده است.
نیک پرست همچنین با اشاره به فروش قطعه زمین خود برای تامین مخارجش در مشهد، تصریح کرد: به خاطر تامین مخارجم مجبور شدم قطعه زمینی را که در گناوه داشتم، بفروشم تا برای ادامه تمریناتم در مشهد با مشکل مواجه نشوم.
نایب قهرمان کم بینای بازیهای پارالمپیک لندن و ریو افزود: به شدت در حال پیگیری تمرینات خود در پرتاب نیزه هستم تا با حضور موفق در مسابقات رکوردگیری، شانس راهیابی به تیم ملی را از دست ندهم.
وی درباره زمانبندی تمریناتش در مشهد گفت: هفته ای ۶ جلسه تمرینات بدنسازی و پرتاب دارم و در حال حاضر شرایطم از نظر رکوردی راضی کننده است‌.
نیک پرست در پایان با اعلام اینکه چند روزی است که تمرینات پرتاب خود را در سالن دوومیدانی مشهد شروع کرده، پیرامون نگرانی خود از کرونا گفت: در مجموع ورزشکاران ترس زیادی در خصوص ابتلا به کرونا دارند، اما باید تحت هر شرایطی خود را برای مسابقات آماده کنم تا سهمیه پارالمپیک توکیو را از دست ندهم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار