تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بر ستارگان ورامین غلبه کرد

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان روز جمعه در یک دیدار زیبا و پرگل با نتیجه چهار بر یک ستارگان ورامین را شکست داد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند و ستارگان ورامین در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان در یک بازی زیبا با نتیجه ۴ بر یک پیروز میدان شد.
در ابتدای نیمه اول تیم گیتی پسند طوفنده حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دید و موفق به گل زنی نشد. بازیکنان تیم حریف نیز در ضد حمله موقعیت های خود را از دست دادند تا این که در دقیقه ششم این دیدار گیتی پسند اولین گل خود را توسط پیمان حفیظی به ثمر رساند.
تیم ستارگان ورامین نیز حملاتی را روی دروازه گیتی پسند تدارک دید که بی ثمر بود.
گیتی پسند در دقیقه ۱۳بازی در این دیدار دومین گل خود را توسط مرتضی عزتی به ثمر رساند تا در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر از حریف پیش بیفتد.
نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که تیم میزبان حملات خود را بر روی دروازه میهمان دو چندان کرد و بازیکنان ستارگان ورامین بازی را کنترل کرده و در ضد حملات موقعیت های خطرناکی را روی دروازه حریف به وجود آوردند ولی سهم تیم گیتی پسند بیشتر بود و بازیکنان تیم میهمان در ضد حمله با توپ های بلند دروازه گیتی پسند را تهدید می کردند که در گلزنی ناموفق بودند.
تیم میزبان نیز با وجود تلاش زیاد برای گلزنی از موقعیت های خود بهره نبرد تا این که شش دقیقه به پایان بازی پیمان حفیظی سومین گل گیتی پسند را به ثمر رساند ، یک دقیقه بعد نجف زنگی یکی از گل های تیم ستارگان ورامین را جبران کرد و گیتی پسند هم در یک ضد حمله توسط محمدرضا سنگ سفیدی چهارمین گل خود را به ثمر رساند.

بازیکنان گیتی پسند حملات گسترده ای را روی دروازه حریف تدارک دیدند که دروازه بان ستارگان ورامین در چندین واکنش آنها را مهار کرد.
در پایان تیم میزبان در یک دیدار پر هیجان و زیبا پیرور میدان شد.
این دیدار را کمال بازیزیدی، علی حاتمی، محمد بیاتی، ولی الله رضایی قضاوت کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار