سید صالحی: پرسپولیس باید از ضعف اولسان استفاده کند

بازیکن سابق فوتبال کشورمان درباره بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و اولسان کره جنوبی توضیحاتی را مطرح کرد.

سید صالحی: پرسپولیس باید از ضعف اولسان استفاده کند
مهدی سید صالحی بازیکن سابق فوتبال کشورمان، درباره بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: اولسان تیمی منظم است و سرعت خوبی دارد. مدافع وسط اولسان رهبری خط دفاع این تیم را برعهده دارد.
سید صالحی بیان کرد: دفاع کناری تیم اولسان ضعف عمده این تیم است که مهاجمان پرسپولیس با استفاده از تفکرات گل محمدی می‌توانند از این ضعف بهره ببرند و ضدحملاتی روی دروازه حریف کره‌ای ترتیب بدهند.

برنامه اولسان برای حمله استفاده از بازی مستقیم است

او ادامه داد: سرمربی اولسان در گذشته، تیمش را با سیستم ۱ -۳ -۲ -۴ روانه مسابقات می‌کرد و ۱۶ امتیاز به دست آورد. بازی این تیم کره‌ای با پلان A به این صورت است که بازیسازی را از خط دروازه شروع می‌کند و بازیکنان این تیم به خوبی بدون توپ فضا سازی می‌کنند و عمل پرسینگ را انجام می‌دهند. همچنین پلن B اولسان به این صورت است که بازی مستقیم انجام می‌دهد و بازیکنان توپ را برای جانسن مهاجم نروژی ارسال می‌کنند.
سید صالحی: پرسپولیس باید از ضعف دفاع کناری اولسان استفاده کند/ قهرمانی سرخپوشان به نفع فوتبال ما است

پرسپولیسی ها می توانند از طریق ضربات ایستگاهی به گل برسند

بازیکن سابق فوتبال درباره رمز موفقیت پرسپولیس در فینال آسیا گفت: به نظرم پرسپولیسی‌ها باید با جان و دل بازی کنند و خط دفاعی هوشیار باشد. سرخپوشان می‌توانند از طریق ضربات ایستگاهی به گل دست یابند. اگر بازیکنان پرسپولیس بتوانند پرسینگ را در خط دفاع اولسان به خوبی انجام بدهند و فشار زیادی وارد کنند در آن صورت مدافعان حریف اشتباه می‌کنند.

پرسپولیس روی کاغذ شانس کمی برای پیروزی در فینال دارد

او درباره نبود چند بازیکن پرسپولیس در فینال آسیا بیان کرد: نبود چند بازیکن باعث می‌شود تیم پرسپولیس روی کاغذ شانس کمی برای پیروزی در فینال آسیا داشته باشد. وحید امیری بازیکن تاثیرگذاری است که می‌توانست به خط دفاع اولسان فشار بیاورد. عیسی آل کثیر مهاجم زهرداری است. امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند به خوبی جای خالی غایبان را پر کنند.

بازیکنان ما با کارهای خلاقانه نتیجه بازی را رقم می زنند

سید صالحی درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس و اولسان کره جنوبی گفت: من نمی‌توانم نتیجه بازی را پیش بینی کنم چرا که بازی با تیم شرق آسیا حساسیت بالایی دارد. البته فوتبال ما کند نیست. بازیکنان ما با کار‌های خلاقانه می‌توانند نتیجه بازی را برابر حریفان رقم بزنند. قوچان نژاد هم با حرکت انفرادی و خلاقانه خود توانست به تیم ملی کره جنوبی گل بزند.
بازیکن سابق فوتبال کشورمان درباره اینکه قهرمانی پرسپولیس به نفع فوتبال کشورمان است، گفت: بله، این موضوع خیلی تاثیرگذار است. قهرمانی پرسپولیس از لحاظ ورزشی و اقتصادی به نفع فوتبال کشورمان است و امیدوارم با عنایت خداوند این اتفاق رخ بدهد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار